کمیته امداد منطقه دو یزد در ماه مبارک رمضان امسال 4000 بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد تومان با همکاری خیران و مراکز نیکوکاری بین مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا تهیه و توزیع کرد.

به گزارش یزدفردا به نقل از به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد: کمیته امداد منطقه دو یزد در ماه مبارک رمضان امسال 4000 بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد تومان با همکاری خیران و مراکز نیکوکاری بین مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا تهیه و توزیع کرد.

احمد مزیدی شرف‌آبادی، رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد بابیان اینکه خیران توجه ویژه‌ای در ماه مبارک رمضان به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان این نهاد داشته و سعی دارند به شیوه‌های مختلف در ارائه خدمات به محرومین سهیم باشند، افزود: کمیته امداد منطقه دو یزد در ماه مبارک رمضان امسال 4000 بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد تومان با همکاری خیران و مراکز نیکوکاری بین مددجویان و نیازمندان آسیب‌دیده از کرونا تهیه و توزیع کرد.

وی افزود: همچنین در ماه ضیافت الهی 14 هزار پرس غذای گرم به ارزش دو میلیارد و 770 میلیون تومان و 3000 پرس افطاری ساده به ارزش 25 میلیون تومان در قالب رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی_افطاری ساده) از طریق کمیته امداد، کمک خیران و مراکز نیکوکاری تهیه و بین مددجویان و نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد منطقه دو یزد ادامه داد: در روز عید فطر سال جاری 260 میلیون تومان زکات فطریه و کفاره از طریق کمیته امداد و مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و بین مددجویان توزیع شد.

وی بابیان اینکه این نهاد به 3700 خانوار نیازمند با جمعیت 9700 نفر خدمت‌رسانی می‌کند، تصریح کرد: خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان منطقه دو یزد از طریق شماره‌گیری کد دستوری# *8877*03530و یا واریز به شماره کارت 8283‌-5002‌-9979‌-6037 پرداخت کرده و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا