مهندس فرزاد دهقاني، كانديداي چهارمين دوره انتخابات شوراي شهر يزد برنامه‌هاي خود در زمينه عمراني را تشريح كرد.
فرزاد دهقان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: اجراي فاز دوم طرح تفضيلي شهر يزد را در دستور كار خود قرار خواهم داد و با اجراي اين طرح، وضعيت تمامي پلاكهاي شهري به صورت تفضيلي و كامل تعيين مي شود و اولويت در اين طرح با مناطق نوساز و استاندارد است.
وي همچنين از حذف سيستم چانه زني براي ساخت و ساز خبر داد و افزود: در اين طرح وضعيت ساخت و سازي هر پلاك در هنگام استعلام خريد، عدم امكان تغيير طرح تفضيلي براي تمامي پلاك هاي شهري و افزايش سلامت اداري گنجانده خواهد شد.
اين مهندس IT خاطرنشان كرد: ايجاد و پيگيري شهر الكترونيك را نيز در برنامه خود در صورت راهيابي به شوراي شهر دارم و در اين راستا شاخص سازي و استانداردسازي براي شهر الكترونيك، نمونه سازي شهر الكترونيك در يكي از محلات مستعد و حركت به سمت مديريت جامعه و يكپارچه شهري را در دستور كار خود قرار خواهم داد.
فرزاد دهقاني همچنين با اشاره به موضوعات مديريتي در بحث عمران و شهرسازي يادآور شد: در بحث مديريت، ايجاد نظام پيشنهادات شهري، ايجاد نظام مشتري مدار به جاي سازمان مدار در شهرداري ها، اصلاح نظام درآمدي شهرداري، اجراي طرح جامع آموزش شهروندي، اجراي طرح جامع پژوهش شهري و حركت به سمت مديريت يكپارچه شهري در دستور كار قرار دارد.
اين كانديداي شوراي شهر در بخش ديگري از سخنان خود از ايجاد زيرساخت‌هاي گردشگري شهر خبر داد و گفت: تغيير در نگاه به گردشگران خارجي و صدور انقلاب اسلامي، رسالت گردشگر خارجي است و ما نيز اين مهم را مدنظر قرار خواهيم داد و آن را الويت گردشگري مي‌دانيم.
فرزاد دهقاني عنوان كرد: برنامه ريزي براي توزيع گردشگري داخلي در ايام سال و حذف تمركز در ايام تعطيلات نيز بايد مدنظر مسئولان شهرداري و شوراي شهر باشد و من نيز اين امر را در دستور كار خود در صورت راه يابي به شوراي شهر قرار داده ام.
وي همچنين با اشاره به اينكه مجموعه اي از تفريحات سالم شهري بايد براي يزد در نظر گرفته شود، خاطرنشان كرد: اين مجموعه با رويكرد داخلي انجام مي گيرد.
فرزاد دهقاني عنوان كرد: ايجاد ورزش هاي هيجاني به منظور تخليه هيجانات جوانان از نيازهاي شهر يزد است و به اين منظور ورزش‌هايي مانند راپل و سقوط آزاد را پيشنهاد مي كنم.
وي تصريح كرد: جذب توريست نيز مي تواند به ايجاد مجموعه اي سالم از تفريحات شهري كمك كند.
فرزاد دهقاني همچنين با بيان اينكه يزد از قديم الايام به عنوان دارالعباده مشهور بوده است، تصريح كرد: نماد اسلاميت بايد در اين شهر مشاهده شود.
وي عنوان كرد: براي اين امر ايجاد سيستم اذان شهري به عنوان نماد اسلاميت شهر بدون آزاررساني به همسايگان و با گستره عمومي شهر را در برنامه هاي خود دارم.
اين كارشناس و متخصص IT و مديريت اجرايي EMBA همچنين با تاكيد بر ارتقا فرهنگ ترافيك عنوان كرد: فرهنگ ترافيك به منظور ايجاد آرامش و آسايش شهري و افزايش فرهنگ انضباط اجتماعي بايد ارتقا يابد.
فرزاد دهقاني همچنين به تشريح برنامه هاي خود در حوزه هاي مختلف شهري، فرهنگي،‌ ترافيكي، ورزشي و ... پرداخت و اظهار اميدواري كرد: با انتخاب مردم بتواند به شوراي شهر راه يابد و اهداف و برنامه هاي خود را در راستاي حل مشكلات شهر و مردم به مرحله اجرا درآورد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا