بسم الله الرحمن الرحیم

یازدهم تیرماه یادآور شهادت حضرت آیت ا... صدوقی(رضوان الله) است ، بزرگ مردی که به فرموده حضرت امام خمینی(ره) با شهادتش « اسلام خدمتگذاری متعهد و ایران فقیهی فداکار و استان یزد سرپرستی دانشمند را از دست داد ».

شهادت وی رخداد جانگدازی بود هرچند این واقعه  اراده  ملت قهرمان و شهید پرور ایران را درمبارزه با دسیسه بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی مستحکم کرد و شکست استکبار و منافقان کور دل را به دنبال داشت.

بزرگ مرد دیار دارالعباده و سومین شهید محراب ،با قاطعیت ،بلندهمتی ،اخلاق نیکو ،
فروتنی ،
پیشتازی در کمک به محرومین و مستضعفان نمونه یک شخصیت انقلابی و مسلمان را به منصه ظهور رساند.

چنین روزی در تقویم یادآور درگذشت فرزند نیکوخصال و صبور ایشان مرحوم حجت الاسلام
و المسلمین حاج شیخ محمدعلی صدوقی است.

شخصیتی که در قامت نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد به عنوان نماد مردم داری ، سیاست و کیاست و از همه مهمتر خداترس و ولایت مدار شهره عام و خاص بود.

برای گراميداشت ياد و خاطره سی و دومین سالگرد شهادت این شهید و دومین سالگرد هجرت فرزند صبورش ، از آحاد مردم انقلابی و شهید پرور استان یزد به ویژه خانواده معزز شهدا و سلسله جلیله روحانیت دعوت مي شود تا در مراسمی که روز سه شنبه یازدهم تیرماه بعد از نماز
مغرب و عشا در مسجد حظیره و همچنین روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دوازدهم و سیزدهم تیرماه در بیت آن شهید بزرگوار برگزار خواهد شد، شرکت نمایند.

امید که ملت عزیز ایران در راستای آرمانهاي  بلند امام راحل عظیم الشأن(ره) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره راه توسعه و پیشرفت و اعتلای کلمه حق و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طی نماید.

و من الله توفیق

دفتر شهید محراب آیت الله صدوقی(ره)

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا