یزدفرد:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت فرا رسيدن سالگرد شهادت آيت الله صدوقي سومین شهید محراب و درگذشت حجت الاسلام و المسلمين صدوقي(ره) امام جمعه فقید یزد اطلاعیه ای صادر كرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است:یازدهم تیرماه یادآور شهادت حضرت آیت ا... صدوقی (رضوان الله) ویادآور درگذشت فرزند بزرگوار و صبور ایشان مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدعلی صدوقی است.

سومین شهید محراب علاوه بر تدين و تعهد كه ساختار اصلي وجودي او را شكل مي‌داد از تدبر، تسلط، شجاعت و صداقت در رفتار برخوردار بود و بي‌محابا در مقابل كج رفتاري‌هاي معاصران خود مي‌ايستاد.

فرزند سومین شهید محراب حاج شیخ محمد علی صدوقی نیز از یاران امام راحل و نماینده رهبری در استان یزد بود که تا آخرین لحظات عمر خود همواره مدافع انقلاب و ارزش های آن بویژه ولایت فقیه به شمار می رفت و منشا خیر و برکات فراوان در سنگر امامت جمعه و جماعت گردید.

بدین منظوراز آحاد مردم انقلابی و شهید پرور استان دعوت می‌شود تا در مراسمی که روز سه شنبه یازدهم تیرماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حظیره و همچنین روزهای چهارشنبه و پنج شنبه دوازدهم و سیزدهم تیرماه در بیت آن شهید بزرگوار برگزار خواهد شد، شرکت نمایند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در پایان با گراميداشت سالروز شهادت اين روحاني جليل‌القدرو فرزند برومندش، بر تاسي از سيره اين شهيد و ساير شهداي والامقام انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس تاكيد كرد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا