11 تیرماه در تاریخ این دیار یاد آور عروج ملکوتی یکی از یاران مخلص امام راحل (ره)،مبارزی سترگ و روحانی پارسا،مرد ایمان و تقوی حضرت آیت الله صدوقی(ره) است.شهادتی که برای او سعادت و رستگاری بسوی خدای خویش و قرار گرفتن در جوار رحمت الهی بود.

مرد ولایتمدار این استان هیچگاه رهبری مدبرانه و قاطع این شهید بزرگوار در برخورد با معاندین و منافقین کوردل را فراموش نمی کنند که حضور پر صلاتش در سنگر نماز جمعه و نمایندگی حضرت امام (ره) موجب اقتدار و عظمت استان یزد و بلکه ایران اسلامی بود.آوازه او در تمامی حوزه های علمیه بلند و اراده اش برای حل مشکل اجتماع فراگیر و رسیدگی به خواسته ها و نیازهای مردم جزء منش او بود.

حضور این روحانی بزرگ در کنار رزمندگان دفاع مقدس ،اطاعت پذیری از ولایت ، و دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) از مهمترین خصلتهای شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی بود که درس آموز همه مشتاقان به سعادت و رستگاری شد.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی از عموم شهروندان عزیز بویژه خانواده معزز شهداء انتظار می رود در مجلس بزرگداشتی که به همین مناسبت در روز سه شنبه 11تیرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد روضه محمدیه برگزار می شود حضوری مستجم داشته باشند.

محمد صالح جوکار

نماینده مردم شریف شهرستانهای یزد و صدوق

و رییس مجمع نمایندگان

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا