معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: هم اکنون 21 هزار و 874 خانوار از حمایت های مادی و معنوی این نهاد بهره مندند.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "مهدی حجازی مهریزی" با بیان این مطلب افزود: در حال حاضر 41 هزار و 807 نفر در قالب 21 هزار و 874 خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد بهره مندند.

وی به برنامه های این حوزه در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای طرح اکرام ایتام از مهمترین این برنامه هاست که بر اساس این طرح خیرین و نیکوکاران سرپرستی یک یا چند یتیم را برعهده می گیرند و ماهیانه مبلغ 300 هزار ریال برای حمایت از یتیم انتخابی به حساب کمیته امداد امام خمینی(ره) واریز می نمایند.

حجازی مهریزی اضافه کرد: در رمضان سال گذشته یک هزار و 431 حامی در طرح اکرام ایتام این نهاد شرکت کردند که این تعداد در مقایسه با رمضان سال 90، حدود 263 درصد رشد داشته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد اضافه کرد: این تعداد حامی حمایت مادی و معنوی یک هزار و 83 یتیم را بر عهده گرفتند.

حجازی مهریزی با بیان اینکه حامیان خیّر و نیکوکار در رمضان سال 91، بیش از 592 میلیون به ایتام کمک کردند، اظهار داشت: حامیان برای حمایت از این تعداد یتیم متعهد شدند ماهیانه مبلغ 358 میلیون و 785 هزار ریال پرداخت نمایند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا