مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: رویکرد امروز این نهاد افزایش سرمایه های فکری در راستای خدمت به محرومین است.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "محمد اکبری" در جشن رمضان شهرستان تفت با بیان این مطلب افزود: تقویت دانش سازمانی و افزایش سرمایه های فکری از مهمترین رویکرد های امروز کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

وی ضمن قدردانی از همراهی و همدلی امام جمعه، فرماندار و مسئولین شهرستان تفت با کمیته امداد، گفت: باید از پتانسیلهای موجود در راستای توانمندسازی مادی و معنوی مددجویان استفاده کرد.

اکبری با اشاره به اجرایی شدن طرح مسجد محوری در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این طرح به همت کمیته امداد و مساعدت و همکاری ائمه جمعه و هیأت امنای مساجد برگزار می شود.

محسن علیزاده- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تفت هم در این مراسم، برگزاری جشن رمضان را فرصتی مناسب برای حضور نیکوکاران و خیّرین عنوان کرد و گفت: نیکوکاران می توانند با حضور خود علاوه بر کسب اجر معنوی، سنت حسنه انفاق و دستگیری از نیازمندان را ترویج دهند.

شایان ذکر است اولین جشن رمضان شهرستان تفت با حضور مسئولین شهرستان، خیرین و نیکوکاران، حامیان طرح اکرام ایتام و عاملین زکات در کانون فرهنگی ولایت این شهرستان برگزار شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا