پيام استاندار يزد به مناسبت شروع سال تحصيلي



ن والقلم و مايسطرون

ماه مهر، ماه درس و كتاب و انديشه، ماه قلم و بينش و تفكر و فصل شيرين ديدارهاي بي رياي همكلاسي ها، فصل وصل معلمان و متعلمان و بهار دانش فرا مي رسد.

اين فرصت طلايي و آغاز آشنائي مجدد با كلاس و درس و مدرسه را به همه دانش آموزان و دانشجويان تبريك عرض مي كنم و به همه اساتيد و معلمان و مربيان عرض ارادت و اخلاص دارم اميد آنكه در اين تلاقي بهار تحصيل و بهار قرآن توفيقات شما در پيوند علم و ايمان در عرصه شكوفائي و گل افشاني افزون گردد .




مكتب اسلام، مكتب شناخت و عرفان و ايمان است، معجزه پيامبرش كتاب است و سوگند كتابش به قلم و آغاز رسالتش با خواندن و ميزان ارزش هر فردش به ميزان معارف و آگاهي اوست و رسالت همه معلمان و مربيان، دانشجويان و دانش آموزان در عصر انقلاب شكوهمند اسلامي ايجاد نهضتي علمي، پژوهشي، فرهنگي در راستاي رشد و تعالي انسان هاست و هشدار اين مطلب كه مبادا ديگران در عمل به قرآن و تعاليم اسلامي بر ما پيشي گيرند. آينده از آن متقين و صالحين است و چرخهاي اقتدار بشري بي شك به دست انسانهايي مي چرخد كه با سلاح علم و ايمان مجهز باشند.

جوانان دارالعباده يزد با آن همه درخشش علمي در المپيادها و توالي افتخار آفريني در كنكورها مسلماً مي توانند نه تنها اين استان را نمونه كنند كه نقش آفرين حركتهاي علمي كشور و جهاني گردند و اين تلاش و تكاپو چيزي جز تحقق آرمان شهيدان و امام شهيدان در تقويت ميهن اسلامي كه مهد تشيع راستين است نيست.

والسلام علي من اتبع الهدي

استانداريزد

محمد رضا فلاح زاده

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا