سيد عبدالمجيد قائم محمدي مشاور استاندار و مدير روابط عمومي استانداري يزد::

رهبر معظم انقلاب اولين مرجع تقليدي هستندكه در طول تاريخ يزد به اين استان سفر مي كنند

يزدفردا "قائم محمدي با اشاره به طرح اهداء جوايز به متولدين عيد غدير تا پايان سفر مقام عظماي ولايت گفت : با توجه به اينكه رهبر معظم انقلاب، اولين مرجع تقليدي هستندكه در طول تاريخ يزد به اين استان سفر مي كنند طرح تمبر يادبود اولين سفر ولي امر مسلمين به يزد، به عنوان طرح پيشنهادي روابط عمومي استانداري ارائه شده است. 
سيد عبدالمجيد قائم محمدي در ادامه اظهار  داشت: شركت در تمامي جلسات كارگروه ها و كميته ها ، نظارت بر امور فرهنگي و تبليغي، ارائه پيشنهاد در زمينه كيفيت كار، پيگيري برگزاري مصاحبه استاندار يزد با صدا و سيما و نشريات و تزئين مكان هاي دولتي از طريق روابط عمومي ادارات از جمله اقدامات صورت گرفته در روابط عمومي استانداري يزد همزمان با سفر ولي امر مسلمين است. وهر دو طرح پيشنهادي در استانداري يزد در حال پيگيري و اجرا مي باشد
قائم محمدي عملكرد  كارگروه اطلاع رساني سفر مقام معظم رهبري به استان يزد در 4 روز شروع فعاليت اين كارگروه مثبت ارزيابي شده است.
مشاور استاندار و مدير روابط عمومي استانداري يزد ضمن تشكر و قدرداني از فعاليت كارگروه اطلاع رساني گفت:با راه اندازي كارگروه اطلاع رساني ارتباط مستمر و هماهنگي بين تمام كميته ها ، كارگروه ها و ستاد ها به وجود آمده است و اخبار به طور مداوم در اختيار جرايد و مسئولين قرار ميگيرد كه اين امر شايسته تقدير و تشكر ويژه مي باشد.

يزدفردا -ستاد اطلاع رساني سفر

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا