روز یکشنبه گذشته بروز دو حادثه در یک محل یک کشته و چند مصدوم در پی داشت .

     به گزارش روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد ، اولین حادثه ساعت 11 صبح روز یکشنبه 18 آبانماه در مسیر بافق به بهاباد دوراهی سه چاهون به وقوع پیوست که پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی شهرستان بافق ، دو واحد امدادی از پایگاه شهری بافق به محل حادثه اعزام شدند.

     براساس این گزارش در این حادثه که یک خودرو پژو206 پس از انحراف از جاده با تیر چراغ برق برخورد نموده و 5 سرنشین آن مصدوم شدند . پس از حضور اورژانس 115 دو نفر بصورت سرپایی معالجه و سه   نفر به بیمارستان منتقل شدند.

     متاسفانه دومین حادثه نیز در همین روز و دقیقا همان مکان در ساعت 18 اتفاق افتاد. در این حادثه نیز یک دستگاه خودرو 206 پس از انحراف از جاده و برخورد با تپه خاک واژاگون شد .  شدت حادثه به حدی بود که تنها سرنشین که راننده خورو بود جان خود را در دم از دست داد .

بر اساس این گزارش ، پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان فوریتهای پزشکی شهرستان بافق ، یک واحد امدادی اورژانس 115 به محل اعزام شد . با وجود تلاش تکنسین های حاضر درصحنه متاسفانه راننده خودرو 206 به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد .

رییس مرکز اورژانس بافق در رابطه با این تصادفات اظهار داشت : در محل تقاطع سه چاهون در جاده بافق به بهاباد عملیات راهسازی و تصحیح آسفالت جاده در حال انجام بوده است که ناهمواری مسیر منجر به انحراف خودروها شده است . سعید ملک زاده خبر داد: این ناهمواری جاده در همان شب بعد از تصادف دوم توسط اداره راه و ترابری و پیمانکار مربوطه اصلاح شده است .

 صبح امروز نیز تصادف دو خودرو پژو در بلوار راه آهن بافق یک نفر را راهی بیمارستان کرد . صدمات وارده به خودرو ها شدید گزارش شده است .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا