شرکت های آمبولانس خصوصی یزد ساماندهی شدند .

مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد در جهت ساماندهی آمبولانسهای خصوصی استان اقدام به صدور کارت تردد برای آمبولانس ها و نیز کارت شناسایی برای پرسنل این مراکز نموده است و عبور و مرور این خودروهای امدادی خصوصی بدون کارت تردد و ارائه خدمات توسط کادر درمانی این مراکز بدون کارت شناسایی ممنوع خواهد بود .

دکتر سیدکاظم کاظمینی مدیر اجرایی مرکز مدیریت حوادث استان در این زمینه اظهار داشت : تاییدیه آمبولانس های خصوصی بر اساس چک لیستهای مصوب ارسالی از طرف وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی میباشد و در هر شش ماه یکبار بازنگری میشود . در ضمن کلیه شرکت های آمبولانس خصوصی موظفند نیروهای جدید خود را قبل از بکار گیری ، جهت تایید و صدور کارت شناسایی به این مرکز معرفی نمایند .

مدیر اجرایی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد در پایان گفت : نرخنامه مصوب آمبولانس های خصوصی در کابین عقب این آمبولانس ها باید نصب باشد و کد شناسایی آمبولانس نیز طرفین خودرو درج شده باشد . ضمناً شهروندان گرامی میتوانند انتقادات ، پیشنهادات و شکایات خود را در رابطه با شرکت های آمبولانس خصوصی از طریق تماس با شماره 37244333 بیان کنند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا