یزدفردا :حادثه تکاندهنده شب گذشته در قهوه خانه ای  در بلوار فلسطین کوی دانشگاه یزد باعث کشته شدن دونفر  و مصدم شدن چهارنفر دیگر شد .

به گزارش خبر نگار یزدفردا :حادثه از آنجا شروع می شود یک لامپ در ورودی این قهوه خانه اتصالی کرده و یکی از مشتریان که آن را می بیند  برای مهار آن دست بکار شده و باعث پخش آتش در سقف این قوه خانه که با گونی تزیین شده بوده می شود .

در ادامه با سرایت آتش به سقف و ریزش آتش به تخت های زیر آن تعدادی از مشتریان از محل خارج و تعدادی هم برای کمک به مهار آتش در آنجا می ماننند.

صاحب مغزه و همسرش با استفاده از اب سعی در خاموش کردن آتش می کنند و مردم هم به مراکز آتش نشانی و اورژانس و پلیس خبر می دهند .

آتش نشانی یزد با توجه به نزدیکی مرکز آنها در میدان سید حسن نصرالله تا دقایقی بعد از آتش سوزی در محل حاضر  و اطفاء حریق در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد و اورژانس و مرکز فوریت های  ها نیز به محض خروج افراد از محل در محل حاضر و به مداوای مصدومین می پردازند و پلیس 110 آنگونه که شاهدین می گویند تاخیر قابل ملاحظهای داشته که باعث ترافیک محل و نرسیدین نیروهای امدادی بعدی به محل شده است .

مدیرعامل آتش نشانی و کارشناس سازمان آتش نشانی شهرداری یزد  صبح امروز برای تشخیص علت آتش سوزی در محل حاضر و به تشخیص علت اصلی آتش سوزی پرداختند .

کارشناسان آتش نشانی انفجار توسط گاز را منتفی دانسته و حضور آتش نشانان درمحل را خوب توصیف کرد ند.

یکی از مطلعین به خبرنگالر یزدفردا گفت: با توجه به بقایای آتش سوزی  و وجود مواد قابل اشتعال در محل که اکثرا نیمه سوز باقی مانده نشان می دهد تنها دود موجود درمحل باعث سردرگمی مشتریان شده به محض آتش سوزی افراد اگر از محل خارج می شدند قطعا تلفات جانی به این میزان نبود .

وی افزود:افرادی که در محل مانده اند برای کمک به خاموش کردن آتش با استفاده از وسایل ابتداعی مثل آب  کرده اند که خود به علت اسنشاق دود های حاصله از آتش  و خفه بودن فضا و تراکم شدید دود  از پای درآمده اند .

 

متاسفانه بعد از پخش خبر در شبکه های اجتماعی روایت های مختلفی از حادثه دیشب گسترش پیدا کرده از جمله که درب محل آهنی بوده و از داخل قلف شده بوده و حضور چند دختر دانشجو در محل که آنگونه که شاهدین و مطلعین به خبرنگار یزدفردا گفتند اکثرا کذب محض  بوده و تنها همسر صاحب مغازه که در جهت کمک به همسرش در محل بوده در محل حضور داشته که به همراه همسرش جزو مصدومین حادثه هستند .

در مجموع شش نفر در این حادثه مصدوم شده اند که یک نفر خانم و پنج نفر آقا  بوده اند و دونفر از کشته شدگان هم مرد بوده اند که به محض حضور نیروهای امدادی جان باخته بودند .

گزارش اختصاصی یزد فردا /صبح امروز

سرویس عکس یزدفردا /عکاس ح/جلالی








سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا