یزدفردا "با حضور دکتر مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور زنگ شروع به کار احداث هتل پنج ستاره کوشک اردکان به صدا درآمد.

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "دکتر سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و هیئت همراه با همراهی استاندار یزد، مدیرکل میراث فرهنگی استان و جمعی دیگر از مسئولین استانی از محل احداث هتل پنج ستاره کوشک اردکان بازدید نمود و زنگ آغاز عملیات اجرایی این پروژه توسط دکتر سلطانی فر نواخته شد.

محمدمهدی شرافت عنوان کرد: این هتل در زمینی به متراژ دوازده هزار متر و با زیربنایی به متراژ هفتصد هزار احداث می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی یزد افزود: این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی با هزینه ای بالغ بر دوهزار و پانصد میلیارد ریال برنامه ریزی گردیده و امید است با حمایت این اداره کل و تلاش سرمایه گذار طی پنج سال آینده به بهره برداری کامل برسد.

این مقام مسئول تصریح کرد: باتوجه به اینکه اردکان در مسیر ترانزیتی یزد به اصفهان قرار دارد و عبور گردشگران داخلی و خارجی از این مسیر امکان پذیر است، امید است با احداث این هتل ماندگاری گردشگران در استان افزایش یابد.

وی خاطرنشان ساخت: شاخصه اصلی این هتل نمای کلی هتل است که به نوعی طراحی گردیده که با معماری سنتی و اسلامی و همچنین بافت تاریخی شهر اردکان هماهنگی دارد.

شرافت سالن جشن ها و مراسم، سالن ورزشی، پارک کودکان و نوجوانان، استخر و سونا، سوئیت های اقامتی و همچین رستوران را از جمله مکانهای دانست که در ساخت این هتل به عنوان یک هتل پنج ستاره در نظر گرفته شده است.

گفتنی است: این هتل در ورودی شهر اردکان، جنب میدان چادرملو تحت عنوان هتل پنج ستاره کوشک اردکان در حال احداث می باشد و هم اکنون عملیات گودبرداری آن آغاز گردیده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا