کلمات کلیدی: اجتماعی مذهبی

انتشار یافته: 26
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 26
فری
Iran, Islamic Republic of
1395-02-1419:39:43.168546

من فقط از طریق استخاره وی را میشناختم . در زندگی هر جا که به دو راهی میرسیدم جواب استخاره او راهگشای من بود . هر جا هم که بنا به دلایلی توصیه های او را عمل نمیکردم بعدها دچار مشکل میشدم . امیدوارم شایعات در مورد او درست نباشد . هر کسی که در پیشگاه خدا مقام داشته باشه میتونه به چنین علمی دست پیدا کنه بطوریکه بدون اطلاع از موضوع ، جواب آن را درست حدس بزنه . من اصولا با فال و .... مخالف هستم ولی در مورد این آقا تصور منفی ندارم .

نگین شقایقی
Iran, Islamic Republic of
1395-02-2707:02:10.831621

سلام به نظر من چون آخونده حتی اگه مفسد فی الرض هم باشه اعدام نمی شه وراه حل شرعی اش را هم علما جور می کنند و به اصطلاح عامیانه راهش را کج می کنند

رضا محمدی تبار
Iran, Islamic Republic of
1395-02-2511:21:22.370345

به نظر من ایشان بی گناه است

زهرا خانم
Iran, Islamic Republic of
1395-01-2211:31:35.359374

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین اللهم اهدنا الصراط المستقیم خداوند ستار العیوب است عیب بندگانش را می پوشاند سعی نمایید با اظهار نظر بیهوده خود را جهنمی ننمایید

زهرا خانم
Iran, Islamic Republic of
1395-01-2211:31:26.696622

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین اللهم اهدنا الصراط المستقیم خداوند ستار العیوب است عیب بندگانش را می پوشاند سعی نمایید با اظهار نظر بیهوده خود را جهنمی ننمایید

Iran, Islamic Republic of
None

استخاره و غیب گویی اینکه افراد مختلفی از ایران و نقاط دیگر جهان با دفتر تماس می‌گیرند و در مواجهه با نکات دقیق و شگفت‌انگیزموجود در متن استخاره‌ها، دیدگاه‌های خود را ابراز می‌کنند که غالبًا حاوی تشکّر و قدردانی از این خدمت معنوی است و مفید و مصیب بودن پاسخ‌ها را گواهی می‌دهد؛ امّا در این بین بعضًاافرادی به زعم خود به مبالغه و اغراق پرداخته ومتأسّفانه تفسیر ناب آیات قرآن را که مبتنی بر انسانیّت و حرّیّت و برگرفته از تعلیمات و معارف اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهم است در ردیف خرافاتی همچون طالع‌بینی و فال و سحر و جادو و ارتباط با عوالمی موهوم تنزّل می‌دهند! حضرت آیة الله جعفری‌تبار علاوه بر نفی این مسائل، در درس‌ها و سخنرانی‌ها و مکتوبات متعدّد به خطری که اینگونه طرز فکرها برای رشد و تعالی مادّی و معنوی جامعه دارد تأکید نموده‌اند. یکی از این مسائل، تصوّرِ«غیب‌گویی»است که درباب آن چنین مرقوم فرموده‌اند: «بسیاری افراد، خیال می‌کنند که من، با گرفتنِ استخارۀ هر کس، نیّتش را نیز می‌فهمم (یعنی مثلًا می‌دانم برای چه موضوعی استخاره گرفته‌اند!!)؛ در صورتی که من خودم می‌دانم و چندین بار نیز گفته‌ام و در اینجا هم می‌نویسم که: به هیچ وجه چنین نیست و حتّی یک مورد هم نبوده است که من بدانم موضوع استخاره چه بوده؟ (به غیر از مواردی که خودِ فرد، قبل از استخاره و یا بعد از آن، موضوعِ استخاره را به من گفته است). فقط در مواردی خیلی معدود و محدود است که ناخواسته، حدس و احتمالی در ذهنم می‌آید – و البتّه غالبِ این موارد نیز، بعدًا که علم به موضوع پیدا کرده‌ام، درست از آب درآمده است-.» مجید جعفری تبار 1376/06/04 برگرفته از سایت استخاره استاد مجید جعفری تبار قرآن برای یک گروه قلیل شفاء و رحمت است آن واقعیّتِ ناهنجار، این است که در همیشۀ تاریخ، أکثریّتِ قاطعِ آدمیان به معنویّت و عُقبی اعتنایی ندارند. شاید فقط یک درصدِ انسان ها در باطن و واقعِ خویش و نه در صورتِ ظاهر و ریاکارانه، در پیِ حقیقت و معنویّت وانسانیّت و حُریّت و معرفت می باشند. از این یک درصد نیز دسته ای بسیار اندک – شاید یک درصد- هستند که در این چهارده قرنِ اخیر، به کتابِ قرآن اعتنایی داشته و گاهی آن را می خوانند. از این گروهِ ناچیز نیز، شاید فقط یک درصد هستند که به ثمرۀ فهم و تدّبرِ خویش واقعاً عمل می کنند. قرآن برای همین دستۀ قلیلِ أخیر است که می تواند نور و کتاب مبین و شِفاء و رحمت و ... باشد. کتاب رضوان استاد مجید جعفری تبار تاریخچه دفتر استخاره استاد جعفری تبار به نقل از سایت ایشان بسم الله الرّحمن الرّحیم سیرۀ معصومین اطهار علیهم السّلام و اولیای الهی و بزرگان دین و توصیۀ این بزرگواران در همیشۀ تاریخ، رفع مشکلات اقشار مختلف جامعۀ انسانی بوده است واین وظیفۀ همۀ ماست که در حدّ‌ِ وُسعِ خویش در این مسیر گام برداریم. به حمد و توفیق الهی این مهم در حیات طیّبه و پربرکت حضرت آیة الله جعفری‌تبار نمایان است و ایشان نه تنها در حدّ توان و امکانات، بلکه بسیار بیش از آن، سعی در زدودن محرومیّت‌ها و رفع مشکلات مردم داشته‌اند. این خدمات که همواره و بلااستثناء بدون چشمداشت و بی‌شائبه بوده است در گونه‌های مختلفی صورت یافته که ناظر به برطرف ساختن محرومیّت‌های ظاهری و باطنی عموم می‌باشد؛ و چون محور حرکت معظّمٌ‌له تمسّک به قرآن و عترت طاهره سلام‌الله‌علیهم‌اجمعین است، تلاش‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی ایشان نیز بر همین محور رقم می‌خورَد که تفصیل این اشارت مجالی دیگر می‌طلبد. یکی از خدمات گسترده و بی‌نظیر ایشان که شمولِ آن، تمامیِجامعه و سطوحِ علمی و فرهنگی را فرا گرفته و محدودیّت و مرزیبرایبهره‌مندی ندارد، امرِ «استخاره» است کهحضرت آیة الله جعفری‌تبار در این زمینه نیز بیش از سی سال است که پاسخگوی تقاضای مؤمنین هستندوافرادزیادی راه حلّ تردیدها و معضلات خود را به واسطۀ قلم و بیانایشان از قرآن کریممی‌یابند. در سال‌های نخست،حضرت استاد شخصًادرخواست‌های استخاره‌ را به صورت شفاهی و کتبی اجابت می‌فرمودند لکن افزایش روزافزون تعداد مراجعات- که در کنار سایر فعّالیّت‌های ایشان نظیر مطالعه و تدریس و تألیف، امری فرعی محسوب می‌شود- این امکان را سلب نمود؛لذاخدمت استخاره صرفًا به پاسخ تلفنی توسّط دیگران، منتهی شد که بحمدالله تا امروز نیز ادامه دارد. عزمِ ایشان برای حلّ و فصل مشکلات مردم،به تدریج موجب تأسیسِ دفتری مستقل گردید و امکانات متعدّد مادی و غیر آن برای این موضوع اختصاص یافت به نحوی که از سال 1372تا به حال تعدادی از طلّاب و فضلای حوزه و دانشجویانِ مرتبط با جلسات قرآنی حضرت استاد،به تماس‌های تلفنی مراجعین محترم پاسخ می‌دهند و تفاسیر آیات قرآن مجید را در قالب پاسخ استخاره برای مردم قرائت می‌کنند. به تدریج و در پاسخ به نیاز گستردۀ مراجعین،خطوط تلفن و ساعات کاری دفتر طی مراحل ذیل ایجاد شده و افزایش یافت: از سال 1372: شروع به کاردفتر با یک خط تلفن، هر روز از ساعت 8 تا 12 و 15 تا 20 از سال 1373:با یک خط تلفن، هر روز از ساعت 7 تا 22 از سال 1380: با 3 خط تلفن، هر روز از ساعت 7 تا 22 از سال 1381: با 5 خط تلفن داخلی و یک خط برای خارج از کشور، هر روز از ساعت 7 تا 22 از سال 1385:با 12 خط تلفن داخلی و یک خط برای خارج از کشور، هر روز از ساعت 7 تا 22 از اواخر سال 1386:ایجاد خطوط مکانیزه جهت تسهیل ارتباط با دفتر بنا به تقاضای زیاد مراجعین و پیشنهاد شرکت مخابرات از سال 1387: با 70 خط به صورت تمام وقت از سال 1391: با 132 خط به صورت تمام وقت به دلیل کثرت تماس‌ها، در نیمۀ اوّل دهۀ 80 پاسخگویی، توسّط خطوط معمولی تقریبًا غیر ممکن شد، چرا که علاوه بر اتلاف وقتِ مردم برای تماس با دفتر، اشکالات زیادی نیز برای شبکۀ مخابرات پیش می‌آمد تا جایی که در چند نوبت منجر به قطع خطوط و خرابی آنها شده بود.از اواخر سال 1381 اشکالات مخابراتی بیشتر شد تا اینکه در سال 1384از سوی مسئولین مخابرات،استفاده از خطوط هوشمند همراه با تغییرکلّ سیستم،به عنوان تنها راه ممکن برای برقراری ارتباط پیشنهادگردید.هر چند إعمالِ این پیشنهاد از سال 1386سؤالات و شبهاتی به وجود آورد و البتّه بر حجم مراجعات نیز بسیار افزود، ولی تا حدّی موجب تسهیل تماس با دفتر شد. در بخش «پاسخ سؤالات متداول» به شبهاتی مثل کامپیوتری بودن استخاره‌ها و عدم امکان اتّکاء به آن و ..... پرداخته شده است که انشاءالله مراجعه خواهید فرمود. بعد از این مرور کوتاه بر تأسیس و فعّالیّت‌های دفتر استخارۀ حضرت آیة الله جعفری‌تبار، در ادامه، به دو مسئلۀ دیگر اشاره می‌شود که بنظر می‌رسد دانستن آنها آشنایی بهتری را با این دفتر حاصل می‌نماید. نخست اینکه افراد مختلفی از ایران و نقاط دیگر جهان با دفتر تماس می‌گیرند و در مواجهه با نکات دقیق و شگفت‌انگیزموجود در متن استخاره‌ها، دیدگاه‌های خود را ابراز می‌کنند که غالبًا حاوی تشکّر و قدردانی از این خدمت معنوی است و مفید و مصیب بودن پاسخ‌ها را گواهی می‌دهد؛امّا در این بین بعضًاافرادی به زعم خود به مبالغه و اغراق پرداخته ومتأسّفانه تفسیر ناب آیات قرآن را که مبتنی بر انسانیّت و حرّیّت و برگرفته از تعلیمات و معارف اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیهم است در ردیف خرافاتی همچون طالع‌بینی و فال و سحر و جادو و ارتباط با عوالمی موهوم تنزّل می‌دهند! حضرت آیة الله جعفری‌تبار علاوه بر نفی این مسائل، در درس‌ها و سخنرانی‌ها و مکتوبات متعدّد به خطری که اینگونه طرز فکرها برای رشد و تعالی مادّی و معنوی جامعه دارد تأکید نموده‌اند. یکی از این مسائل، تصوّرِ«غیب‌گویی»است که دربابآن چنین مرقوم فرموده‌اند: «بسیاری افراد، خیال می‌کنند که من، با گرفتنِ استخارۀ هر کس، نیّتش را نیز می‌فهمم (یعنی مثلًا می‌دانم برای چه موضوعی استخاره گرفته‌اند!!)؛ در صورتی که من خودم می‌دانم و چندین بار نیز گفته‌ام و در اینجا هم می‌نویسم که: به هیچ وجه چنین نیست و حتّی یک مورد هم نبوده است که من بدانم موضوع استخاره چه بوده؟ (به غیر از مواردی که خودِ فرد، قبل از استخاره و یا بعد از آن، موضوعِ استخاره را به من گفته است). فقط در مواردی خیلی معدود و محدود است که ناخواسته، حدس و احتمالی در ذهنم می‌آید – و البتّه غالبِ این موارد نیز، بعدًا که علم به موضوع پیدا کرده‌ام، درست از آب درآمده است-.» 1376/06/04 مسئلۀ دیگر پیشنهاد کمک‌های نقدی و غیرنقدی است که بعضًا پس از دریافت پاسخ استخاره‌ها و به نیّت سهیم شدن در این خدمت ارزشمند و بی‌شائبۀ فرهنگی از سوی ارباب رجوع مطرح می‌شود. در همۀ مواردی که اعضای دفتر، این مطلب را به استحضار معظّمٌ‌له می‌رساندند،ایشان می‌فرمودند:«در پاسخ عزیزانی که قصد کمک دارند بگویید همین که دعا بفرمایید کافی است».امّااصرار بعضی از مراجعین در جهت سهیم شدن در تکلیفِ الهیِ ترویج فرهنگ قرآن و معارف اهل بیت سلام الله علیهم موجب شد تا حضرت استادمتنی در این خصوص مرقوم فرمایند که بدین قرار است: بسمه تعالی چون مکرّرًا از این حقیر و از عزیزانِ پاسخگوی استخاره‌ها، حضراتِ ارباب رجوع، سؤال و استفسارهایی دربارۀ اصل و فرع إرائۀ مبالغی شده است، تقاضا می‌شود که: اوّلا کسانی که تصوّر می‌فرمایند که به عنوانِ حقّ الزحمۀ استخاره‌ها لازم یا بهتر است که مبلغی را إهداء فرمایند، چنین تصوّری نفرمایند. بنده کارِ استخاره را از این جهت که خدمتی به مردم بوده و إنشاءالله کارهایشان مطابق با مصلحت إلهی حلّ و فصل می‌گردد، بر خود لازم می‌دانم و نصیحت و وصیّتِ اکید مرحومِ پدر بزرگوارم قدّسسرّه نیز همین بوده است. ثانیًا اگر کسی بنا به هر دلیلی مایل به إهداء مبالغی باشد، لطف نموده و هرگونه مبلغی را که خود آن فرد صلاح می‌داند، به شمارۀ حساب ذیل واریز نموده و در صورتِ امکان، فیشِ آنرا نیز به آدرسِ مؤسّسۀ فرهنگی هنریِ فرهنگ منهاج إرسال فرمایند. این مبالغ، زیر نظرِ بنده، تمامًا به مصرف امور فرهنگی و خیریّه و در جهتِ رضای خداوند سبحان و معصومین اطهار علیهم السّلام می‌رسد. بعد از من نیز انشاءالله با تمهیداتی که اندیشیده‌ام، خدمتِ استخاره گرفتن را عزیزانی که واجدِ صفای باطن بوده و تعالیم لازمه را دیده‌اند، ادامه خواهند داد. امید است خدای بزرگ، دستِ عنایت و خشنودیِ حضرتش را بر سرِ ما بندگانش دائمًا مقرّر و مستدام فرماید، بحقّ محمّدٍ و آله الأطهار علیهم الصلاة و السّلام. مجید جعفری‌تبار 1380/10/02 رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَیْنَا صَبْرًا وَ ثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَ انْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ؛ رَبَّنَا إِنَّنَا سَمِعْنَا مُنَادِیًا یُنَادِی لِلْإِیمَانِ أَنْ آمِنُوا بِرَبِّکُمْ فَآمَنَّا رَبَّنَا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَ کَفِّرْ عَنَّا سَیِّئَاتِنَا وَ تَوَفَّنَا مَعَ الْأَبْرَارِ؛ رَبَّنَا وَ آتِنَا مَا وَعَدْتَنَا عَلَى رُسُلِکَ وَ لاَ تُخْزِنَا یَوْمَ الْقِیَامَةِ إِنَّکَ لاَ تُخْلِفُ الْمِیعَاد. آنچه کسب کرده ای از فضل خداست فریب نخورى فکر کنى آن چه کسب کرده‏اى از توست! بل که این خداست که به تو فضل مى‏ کند یا ولىّ خداست که من عند اللّه‏ و بإذن اللّه‏، از جانب خدا و به اذن خدا، به تو فضل مى‏ کند. کتاب رضوان استاد مجید جعفری تبار به داشته هایمان مغرور نشویم وقتی چیزی به دست می آورید مغرور نشوید. چون هم در مادّیات و هم در معنویّات وقتى چیزى به دست آدم مى‏ آید، قیافه مى‏گیرد و خیال مى‏کند خبرى است!! در مادّیات مى ‏رسد به جایى که مثل قارون مغرور مى‏شود و مى‏گوید: «إِنَّما اوتیته عَلى عِلْمٍ عِنْدى». این همان قیافه‏ گرفتن است که مى‏ گوید این را خودم بدست آوردم. در معنویات و در خیلى چیزها همین طور است که آدم وقتى هر چیزى که مثبت است بدست مى‏ آورد، به این‏که خودش را ببازد خیلى نزدیک مى ‏شود. لذا در سوره مبارکه حدید مى ‏فرماید: «لاتَفْرَحُوا بِما ءآتَاکُمْ» از آن چه خدا به شما مى‏ دهد و شما کسب مى‏ کنید شاد نشوید، زیرا شادى غفلت است. اگر چیزى را هم از دست مى ‏دهید، ناراحت نشوید: «لاتَأْسَوا عَلى مَافَاتَکُمْ وَلاتَفْرَحُوا بِما ءآتَاکُمْ» کتاب رضوان استاد مجید جعفری تبار وظایف برادران مومن نسبت به یکدیگر طبق آیات ششم تا شانزدهم سوره مبارکه حجرات برادر مؤمن نسبت به برادر مؤمنش حتّى در مورد آن چه به چشم خودش دیده است، نباید خبر فاسق را قبول کند. قید «برادر مؤمن»، خیلى مهم است، همه این حرف‏ها براى «مؤمن» است، نه منافق، نه کافر، نه مشرک و نه مُلحد. نسبت به برادر مؤمن نباید حالت جنگ و منازعه و مقاتله پیش بیاید. نه تنها خودت نباید مقاتله کنى بلکه اگر دیدى او دارد با فرد سوّمى مقاتله مى ‏کند باید صلحلشان بدهى و در مرتبه بعد حقّ ندارى حتّى پُشت سرش حرف بزنى و نسبت به او بدگویى کنى؛ نه تنها حق ندارى نسبت به او بدگویى کنى، بلکه اصلاً حقّ ندارى در ذهن خودت نسبت به او تصوّر بدى بکنى. این ترتیب منطقى است که از آیه شش و صراحتا تا آیه دوازده، پیش مى‏ آید تا جایى که اصلاً نسبت به برادر مؤمنت فکرِ بد هم نباید بکنى. کتاب رضوان استاد مجید جعفری تبار فایده صلوات بر خاندان پیامبر(ص) بسم الله الرحمن الرحیم آیت‌الله جوادی آملی به پرسشی درباره فایده صلوات بر خاندان پیامبر پاسخ گفته است. فایده صلوات بر خاندان پیامبر چیست؟ آنها که نیازی به درود و صلوات ما ندارند. مرحوم علامه طباطبایی به فردی که چنین سؤالی از ایشان پرسیده بود پاسخ لطیفی دادند. فرمودند: صلواتی که ما می‌فرستیم اولاً از خودمان چیزی اهدا نمی‌کنیم بلکه به خدا عرض می‌کنیم و از او می‌خواهیم که بر پیامبر و خاندانش رحمت ویژه بفرستد و ثانیاً گرچه این خاندان نسبت به ما محتاج نیستند ولی به ذات اقدس اله که نیازمندند وباید دائماً فیض الهی بر آنها نازل شود. ما با این صلوات در واقع خود را به این خاندان نزدیک کرده‌ایم. بعد مثال می‌زدند و می‌فرمودند: اگر باغبانی در باغی که همه گل‌ها و میوه‌هایش مِلک صاحب باغ است کار کند و از صاحب باغ حقوق بگیرد، روز عید، یک دسته گل از باغ تهیه کند و به حضور صاحب باغ ببرد آیا عمل او موجب تقرب به صاحب باغ هست یا نه؟ مسلماً هست. این عمل نشانه ادب باغبان است. صلوات هم ادب ما را ثابت می‌کند واِلاّ ما که از خودمان چیزی نداریم. بلکه از ذات اقدس اله مسئلت می‌کنیم بر مراتب و درجات این بزرگواران بیفزاید. و همین عرض ادب برای ما تقرّب است. منبع: مشرق

فریب
Iran, Islamic Republic of
1395-01-1917:03:47.371885

حقش ........... اعدام فهمیدی؟

بیتا
Iran, Islamic Republic of
1395-01-1916:40:25.167364

اما من عاشقش هستم از خدا می خوام......... این حرف ها از حسادته یکی آخوند استاندار داریم و اون هم عشق من آیت الله حاج شیخ مجید جعفری تبار خطاط ، مفسری و قاری تلاوت به جند زبان قرا معروف است . خصوصا سبک غلوش را که از خود مرحوم غلوش هم بهتر میخونه خلاصه این وصله ها به این آقا نمی چسبهههه

سید محمد رحیم زمانی
Iran, Islamic Republic of
1394-04-0611:06:11.897430

واقعا کسانی که این شایعات را درست میکنند . چطور با وجدان خودشون کنار میان . اونایی هم که در شبکه های اجتماعی پخش میکنن . . . واویلا فاجعه س.

نرگس
Iran, Islamic Republic of
1394-03-1800:48:40.306858

خبر درست چیه؟

رویا
Iran, Islamic Republic of
1394-02-1208:19:51.818340

تنها فرد قابل اعتماد توی این دنیای بزرگ بود که باهاش مشورت میکردم و به حرفاش اعتماد داشتم هرجا که دچار شک و تردید میشدم از این بزرگوار کمک میگرفتم روحش شاد. تا آخر عمرم براشون ناراحتم تا روزیکه زنده ام براشون دعای خیر میکنم ، ایشان در قلب دوست دارانشان جای دارند

محمد بهادری
Iran, Islamic Republic of
1394-02-0705:52:01.421251

غمناکانه باید گفت به مقامات بالای علمی رسیدن نیز انسان را از مکر شیطان باز نمیدارد امان از کید شیطان و نفس اماره انگار حکایت برصصیای مستجاب الدعوه تکرار می شود خدایا از شیطان وخودم بتو ..

حنا
Iran, Islamic Republic of
1393-12-2410:47:44.885674

ایشون واقعا استخاره هاشون درست و بی نظیر بود.تمام مشکلاتم با استخاره ایشون درست میشد.ایشون مشخص بود آدم بزرگواری بودن امیدوارم شایعه باشه.واقعا یعنی مسخره است.برای چی اعدام؟؟!!!!!!!!

اشنا
Iran, Islamic Republic of
1393-12-1722:10:12.848734

خدا از تقصیرات ما از جمله تهمت زدن به علما و بزرگان ما در گذرد .

مصطفی
Iran, Islamic Republic of
1393-12-1614:05:16.205640

براساس آیات صفحه 361 قران کریم به خط استاد عثمان طاها،تا زمانیکه 4 نفر شاهد شهادت ندهند ،هر خبری در مورد مسلمان، تهمت است و اخباری که با تجسس هم بدست بیایند نیز باید متجسس کیفر شود. اگر حکم اعدام براساس ادله و شواهد شاهدان است،منتظر اجرای حکم الهی در مورد هر شخصی در هر لباس و رده ای هستیم.

علیزاد
Iran, Islamic Republic of
1393-12-1106:27:34.920267

منصور حلاج دوم ...........................

محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
1393-12-0800:21:32.467736

سلام بر دوستان یزدفردا شما دیگه چرا؟ ................................... هنوز هم بهش میگید استاد؟!!!!

محمود
Iran, Islamic Republic of
1393-11-1513:14:38.732009

و شايدم .........

س
Iran, Islamic Republic of
1394-12-2814:50:28.963064

غللط ........... ,حرف میزننین فقط ..... هزارجور ک........... کاری کرده.............. و ...اونوقت شایعه اس؟؟ حققشه

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
1394-12-1222:47:54.393885

من که از استخاره های ایشان استفاده کردم و فقط خدا عالم است که این حرفهایی که راچع به ایشان میزنن چقدر راست و چقدر دروغه من برای سلامتی ایشان دعا میکنم حالا آقایون هرچی میخوان بگن!!!!!!!!!!!!!!

ستاره
Iran, Islamic Republic of
1394-06-2217:03:15.153068

بااستخاره هاش همیشه ما رو دعوت به تقوی ودرستی و خداپرستی میکرد زمانی که بین دو راهی گیر کرده بودیم ونمیدانستیم کدام راه درست است .امان از تهمت و غیبت و دروغ و حسادت !!!

نفیسه
Iran, Islamic Republic of
1394-06-1421:33:21.367985

خدا از سرش نگذره به خاطر استخاره ی این آقا من یه موقعیت خوب از دست دادم من که ازش نمی گدرم

محمود
Iran, Islamic Republic of
1394-04-1909:23:01.648464

هرچه بگندد نمکش میزنند وای به وقتی که بگندد نمک

علی
Iran, Islamic Republic of
1394-04-1909:23:40.670088

هرچه بگندد نمکش میزنند وای به وقتی که بگندد نمک

علیرضا
Iran, Islamic Republic of
1394-03-2211:14:47.763360

من نمیدونم چرا این جریانات منو به یاد داستان حسنک وزیر میندازه ببینین ما مشرق زمینی ها دنبال چی هستیم

رضا
Iran, Islamic Republic of
1394-01-1923:11:45.371145

پرونده باند فساد استخاره در قم (جعفری تبار): افسران - پرونده باند فساد استخاره در قم (جعفری تبار): aleyaseenحرف های تازه دادستان ویژه روحانیت در رابطه با پرونده باند فساد استخاره در قم (جعفری تبار): ایشان سال ۱۳۶۸ دارای شکایتی در رابطه با رفتارهای غیر متعارف و غیر اصولی داشتند. در سال ۱۳۸۶ شکایتی به دفتر مقام معظم رهبری می شود که این شیخی که در مسجد رفعت قم قرآن می خواند را جمع کنید یا خودمان آن را جمع کنیم چون زنها در معرض خطر هستند و یک بازی مرید و مراد بازی شکل گرفته است که تذکر لازم داده می شود. تا اینکه امسال یعنی سال ۱۳۹۳ خبری به گوشی ما می رسد که شخصی می خواهد شیخی را به قتل برساند. ما بعد از شنیدن خبر دستور دادیم که آن فرد تهدید کننده و آن شیخ را حاضر کنند که با تعجب با شیخ استخاره مواجه می شویم. بعد از تحقیق بسیار متوجه می شویم که به اسم کلاس های تحت لوای قرآن به تحریف معانی قرآن دست می زنند مثل اینکه می گویدما مانند خضر هستیم که از موسی بیشتر می داند چون خضر علمش بیشتر بود پس خودش کسی را می کشت و کارهای دیگر که موسی نمی فهمید انجام می داد و من هم مانند خضر از اولیاء خدا هستم. خود این آقا میگوید که حرام ها را حلال میکردیم. من ۱۴ سال بودم که پدرم لباس روحانیت تنم کرد درحالی که در مورد خدا اعتقاد درستی نداشتم. این ها دارای چند حلقه بودند. که حلقه اول حدود ۷۰ نفرهستند که ۳۰ نفر از آنها بازداشت و محاکمه شدند ولی بقیه حلقه ها در جریان خیلی از کارها نبودند و در جلسات قرآن او شرکت میکردند. در خانه ایشان مقدار زیادی ناخن و موهای مختلف و اهانت های بسیار زننده به قرآن پیدا کردیم که از علامت های جن گیری هست که البته شیخ استخاره انکار میکند ولی شواهد حاکی از جنگیری او می باشد. وکیل ایشان آقای نجفی یزدی که در جلسات محاکمه بود آمد پیش من آمد و از من تشکر کرد و گفت که اگر این شخص را جمع نمی کردید از داعش بدتر می شد و مراجع حکم قتل او را صادر می کردند. از کارهایی که میکرد مکتبی به نام عشق راه انداخته بود و با استدلال به آیه و جعل بینکم موده و رحمه گفته بود که زنان می توانند چندین شوهر داشته باشند. اطلاعاتی به دست آمده که این شخص با سرویس های بیگانه نیز در ارتباط بوده و ۲نفر از زنانی که با ایشان در ارتباط بوده اند الان به کانادا گریخته اند. در مورد آیت الله نکونام: ایشان سال ۱۳۷۵ به خاطر ارتباط نامشروع و توهین به حضرت امام به ۷۵ ضربه شلاق و خلع لباس موقت محکوم شد و بعد از آن به کاشمر تبعید شد. امام جمعه کاشمر نامه ای نوشت که نکونام با اراذل و اوباش کاشمر رفت و آمد دارد. در سال ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ چندین بار به ایشان تذکر دادیم که دست از جنگیری بردار و این بساط جن گیری را جمع کن. ایشان هم شاکی خصوصی دارد و هم اقرار کرده است. ۳ بار در اعترافات خود نوشته است: غفلت کردم، غفلت کردم، غفلت کردم. این حرف ها زده شد تا مردم بدانند که بعضی که در بین هزاران روحانی پاک و درستکار افرادی پیدا می شوند که از این لباس سوء استفاده می کنند ولی مردم بصیر ما به دقت می فهمند که روحانیت درستکار که اکثریت قریب به اتفاق قشر روحانی ما را تشکیل می دهند از این چند نفر روحانی نما جدا سازند.

امیر
Iran, Islamic Republic of
1394-01-1908:19:36.330827

وای بروزی ک بگندد نمک

بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
1394-01-1313:03:06.510843

اوضاع ایشان بدتر از آنچه هست که فکرش را بکنید. به خدا پناه میبریم از شر شیطان وسوسه گر.

ﺑﺪ
Iran, Islamic Republic of
1394-01-1201:29:18.903174

اﻝ

حقیقت جو
Iran, Islamic Republic of
1393-12-2621:36:19.621790

تا جایی که من خبر دارم اصلاً وکیل ایشون در دادگاه حضور نداشته! ..........

علی
Iran, Islamic Republic of
1394-02-0708:28:41.976776

مطمئنا خبر درسته ولی ای کاش صحنه اعدامش رو مستقیم پخش کنن تا درس عبرت بشه واسه بقیه

مریم
Iran, Islamic Republic of
1394-01-1815:44:21.688161

استخاره هاشون حرف نداشت من الان موندم که کجا استخاره بگیرم

محمد
Iran, Islamic Republic of
1394-01-1608:58:22.942864

الکی ازش حمایت نکنید... اعدام شد رفت...

مهدیس
Iran, Islamic Republic of
1393-12-2509:25:00.671656

نه درسته فیلمهاشو من دیدم

مریم
Iran, Islamic Republic of
1393-12-2013:33:22.768940

حالا شایعه ها چی بوده؟؟

مریم
Iran, Islamic Republic of
1393-12-2013:32:58.783114

حالا شایعه ها چب بوده؟؟

مجتبی
Iran, Islamic Republic of
1393-12-1800:47:33.007917

انشاالله که شایعه هست

محمودی
Iran, Islamic Republic of
1393-12-1418:46:03.771193

کاش اجازه بدید ازطریق مراجع رسمی بیان شود هنوز حکم در تجدید نظر است

درموردچیزی که خبرواطلاع درستی ندارید بحث نکنید چه برسه قضاوت کنیدو نظر بدید ....
Iran, Islamic Republic of
1393-12-1301:20:40.248936

.....

محدثه
Iran, Islamic Republic of
1393-12-1223:53:17.970466

من شاگرد خانومشونم بدبختانه همه چی درسته ولی همه بدونن خانم مناقب یدونه بووووود

محمد علی ق .
Iran, Islamic Republic of
1393-12-1110:57:22.823519

باسلام اینجانب و خانواده ام سالهاست که در مسایل و مشکلات به حاج اقا جعفریتبار رجوع و از استخاره های بجا و پر معناوبسیار دقیق و درست ایشان بهره برده و حتی در یکمورد سلامتی خودم را به نتیجه استخاره ایشان مدیونم و در این مدت هیچ وجهی نیز ایشان و یا دفترشان مطالبه نکرده اند با آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون وتداوم این خیر و خدا پسندانه انشاالله

زهرا
Iran, Islamic Republic of
1393-12-0114:04:58.733224

امیدوارم این خبر درست نباشه من تا حالا چندتاخواستگار خوبو با همین استخاره هایبد ایشون ردکردم

قنبری
Iran, Islamic Republic of
1393-11-3015:42:25.717002

چرا؟ چه جرمی مرتکب شدند؟اگه نمی خواهند مردم را فریب بدهند،جرم ایشون را همراه با دفاعیاتشون در اختیار عموم بگذارند.

محمد
Iran, Islamic Republic of
1393-11-2914:52:17.916428

لطف کنید جهت تنویر اذهان عمومی و خصوصی این مطلب رو بذارید ممنونم بنده شخصا تعداد زیادی استخاره از ایشان ،هم برای خودم و هم نزدیکانم گرفتم هیج مبلغی هم ندادم از سال های بسیار دور شاید 74 75 که یادم میاد از طریق تلفن تماس میگرفتیم درخواست استخاره میدادیم به دفترشان جوابمون هم فرداش آماده میشدوخیلی هم پشت خط میموندیم واقعا شلوغ بودو گویا درخواست مردم و مسیولین مخابرات در سالهای 85 86 این بود که دفتر ایشون از خطوط هوشمند استفاده کنه که به نحوی هم مشکل مردم در این زمینه حل شه و هم خود مخابرات بعلت ترافیک بالا اذیت نشه.دستگاه هایی که مخابرات بابت خطوط هوشمند به دفتر ایشون میده بخشی از هزینه هاشو از هزینه تلفن هوشمند کم میکرده در دفتر ایشان بالاخره حتما پرسنلی وظیفه امور مربوطه را روزانه انجام میدادند که بنحوی شغلشان مجسوب میشده و باید امور دنیوی خودشان را نیز میگذراندند....حال مردمی که قریب 20 سال نمک ایشان را خوردند سرشان را مثل کبک در زمین کرده اند و گویا اساسا هیچ خیری از ایشان ندید ه اند... ایشان فقط استخاره گیر نبوده اند که مردم ایشان را به این عنوان می شناختند. حافظ قرآن به 20 روایت ،از قاریان صاحب سبک در تلاوت قرآن،صاحب آثار قرآنی تفسیری عرفانی ،تربیت اساتید بزرگ تلاوت قرآن و اشاعه فرهنگ قرآنی و ولایی در مسحد شریف رفعت قم...............واما بعد....بعضی خدانشناس بوسیله بعضی خدانشناس دیگر که سال ها ی سال پشت سر ایشان از هر گونه بدگویی و کارشکنی مضایقه نکردند، از اوایل امسال و درست بعد از 40 روز روضه حضرت زهرا که هر صبح در مسجد رفعت برگزار شد،شروع به اجرایی کردن نقشه شومشان کردند و از ان موقع بیماری مشکوک آقای جعفری تبار پیش آمد.ایشان در بیمارستان بودند که شاگردانشان را یکی یکی بردند و طبق معمول اعتراف های اجباری و تهدیدی گرفتند دفتر استخاره سایت اطلاع رسانی و دفتر موسسه منهاج را غارت و پلمب کردند.به محل سکونت ایشان ریخته و ضمن به هم ریختن خانه هر آنچه دوست داشتند با خود بردند.یادم رفت بگم در این راستا به چندتا شاکی خصوصی هم نیاز داشتند که عوام فریبیشان را تکمیل کند. لذا به طرق مختلف آنها را هم راضی کردند که شاکی باشند......بعد از بیمارستان هم آقای جعفری تبار را با همان حال جسمی به بازداشت بردند و حتی از حقوق اولیه یک متهم هم ایشان را محروم کردند.....چند وقتی در قم شایعه کردند که ایشان را می خواهند اعدام کنند(به موازات تشکیل دادگاه های ایشان).....حالا هم گویا حکم بدوی آمده که ایشان و خانمشان باید اعدام شوند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تو رو خدا میبینید واقعا هر کسی که یه مقدار عقل داشته باشه به این سناریو کثیف و خیانت با انسانیت پی میبره. من فقط امیدم بعد از خدا به مقام معظم رهبریه که این توطئه کثیف و پست رو خنثی کنن.....امین

محسن
Iran, Islamic Republic of
1393-11-2300:28:26.898901

دیگه از مردم یزد که خانواده ی پاک ایشون رو میشناسن انتظار نداشتیم با نشر اکاذیب یک عده معلوم الحال در این هتک حرمت مشارکت کنن!!!!!!!

zahra
Iran, Islamic Republic of
1393-11-2117:37:10.183483

چرا .............. باید از ایشون حمایت بشه.

ما
Iran, Islamic Republic of
1393-11-1523:13:59.254593

امیدوارم شایعه باشه.

فاطمه
Iran, Islamic Republic of
1393-11-1512:09:25.187616

منبه خبرتون چیه؟ اگه درست نباشه با آبروی ایشون بازی کرده اید

بنده خدا
Iran, Islamic Republic of