در سالروز چاپ نامه ای برای فردا خاتمی نامه ای برای امشب در آتش سوخت!!!!!!!!!!!!!
یزدفردا:کتاب نامه ای برای امشب نوشته محمد رضا شوق الشعراء که مجوز آن جدیدا صادر شده بود و در صحافی حوالی دروازه قرآن یزد جهت صحافی بود در آتش سوخت!!!!!!!!!!!!!!!!!! و منتظر اخبار تکمیلی هستیم وخبر ان را بهتر است از زبان خود شوق بخوانیم
 
هزاران نسخه از کتاب نامه ای برای امشب! بعد از رفع توقیف، در آتش سوخت، و پاسخ نامه ای برای فردا خاتمی، در صحافی خاکستر شد.
بیست و سه ماه از نگارش نامه ای برای امشب! و چهارده ماه از توقیف و لغو مجوز آن گذشت، و اینک در پایان مبارزه و تلاش برای گرفتن مجوز نشرو آزاد سازی کتاب از بند توقیف، تنها خاکستر و اوراق سوخته ای در صحافی بجا مانده است.
پس از نه ماه دوندگی برای کسب مجوز چاپ نامه ای برای امشب! از وزارت فرهنگ و ارشاد مسجد جامعی، وقتی در 26 اسفند هشتاد و سه، مجوز چاپ نامه ای برای امشب! در کمال ناباوری، بعد از گذشت هشت روز لغو و کتاب توقیف گشت، بغضمان سخت ترکید، و اندیشه و دل ما سوخت و آتش گرفت، و اینک پس از صدور مجوز نشر و در آستانه ورود به نمایشگاه بزرگ کتاب، آتش گرفتن نامه ای برای امشب! رویای ما را آتش زده و سوزانده و بر لبان ما گل خنده کاشته است!
نامه ای برای فردا، بسوی فردا می رود، و نامه ای برای امشب! در انتظار فردا مانده است، شب و فردا، سحر و سپیده  به هم پیوسته اند، نامه ای برای فردا!، نامه ای برای امشب! می خواست، و هنوز در تاریخ، نامه ای برای فردا! منتظر نامه ای برای امشب! است.
و اما! نامه ای برای امشب! در آتش سوخته است...
محمد رضا شوق الشعراء  18/2/85 یزد
 
          
 
          
 
 
       
 
 
        
 
 
 

 

منبع:شوق دات کام
پایگاه خبری تحلیلی یزدفردا
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا