جوابیه میراث فرهنگی استان به مطلب خانه فرخی منتشره در یزدفردا

یزدفردا "در پی انتشار "خانه فرخی یزدی"به قلم استاد "حسین مسرت "نویسنده و پژوهشگر یزدی در "یزدفردا " سازمان میراث فرهنگی استان یزد با ارسال جوابیه به یزدفردا توضیحاتی را پیرامون مطالب انتشار یافته ارائه داد.

یزدفردا ضمن قدر دانی و تشکر از توجه سازمان میراث فرهنگی وگردشگری و صنایع دستی استان یزد به رسانه ها و پاسخگوبودن در برابر  افکار عمومی جوابیه ارسالی آن سازمان را عینا منتشر می نماییم :
سایت یزد فردا
با سلام
در پی درج خبر خانه فرخی یزدی توسط آقای حسین مسرت مقتضی است جوابیه ذیل درج گردد:
در پی اهداء خانه فرخی یزدی توسط آقای رضا سخندان و سرکار خانم ملکه سخندان به این اداره کل با هماهنگی انجام شده مقرر شد طی مراسمی از نامبردگان با حضور مقامات استان تقدیر و اطلاع رسانی صورت گیرد و حتی جهت نامبردگان نیز تقدیر نامه ای از سوی استاندار به شماره های 1/71529 و 1/71530 مورخ 20/7/88 صادر گردید.
از آنجا که آقای سخندان عازم سفر خارج از کشور بودند، بنا به پیشنهاد خودشان مقرر شد بعد از مراجعت این کار انجام گیرد که این اداره کل آقای مسرت را در جریان امر قرارداده است و حتی نامبرده پیشنهاد دایر نمودن نمایشگاه آثار فرخی در جنب مراسم نموده اند.
با پیگیریهای به عمل آمده چند روز پیش آقای سخندان به ایران مراجعت نموده و با هماهنگی به عمل آمده قرار است اواخر تیرماه به یزد سفر نمایند که انشاله این امر محقق خواهد شد.
شایان ذکر است آقای سخندان پیشنهاد ارائه طرح و مرمت بنا را توسط خودشان اعلام نمودند و این اداره کل مرمت اضطراری بنا از جمله بازسازی دیوار سمت کوچه را انجام و مرمت پشت بام را در برنامه قرار داده است.



توضیح یزدفردا :ضمن تشکر مجدد از پاسخگوئی سازمان میراث فرهنگی یاد آور می شویم ممتاسفانه در مقابل این پاسخگوئی ارگانهائی نیز وجود دارند که بدون توجه به رسانه ها و افکار عمومی حاضر به پاسخگوئی به افکار عمومی نبوده و به نظر می رسد با عدم پاسخگوئی قصد دارند که صورت مسئله را نیز پاک کنند
جهت اطلاع مخاطبان توجه شما به خبر :



جلب می نمائیم که در پی عدم پاسخگوئی مسئولین مسکن و شهرسازی مطلب به صورت گسترده تر در سطح کشور انعکاس یافته و امید می رود که مسئولین مردم را محرم بدانند و به جای سکوت جوابگوی اقدامات و عملکرد خود باشند

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا