کتابخانه دارالقرآن ام الحسین کوثر نصرت آباد یزد افتتاح شد

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و جمعی از اعضای شورای شهر نصرت آباد یزد، کتابخانه دارالقرآن ام الحسین کوثر نصرت آباد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد،حجت الاسلام والمسلمین احمد عجمین در مراسم افتتاح این کتابخانه تأکید کرد: دارالقرآن ها باید در دولت نهم توسعه یابند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه با تلاشهای خالصانه و صادقانه وظیفه داریم به مردم خدمت نماییم،اظهار داشت: تلاشهای صادقانه خیلی از برکات زندگی را در جامعه رقم می زند.

وی در ادامه با اشاره به ایام محرم گفت: اگر جامعه ما ایمن مانده است و خیلی از آثار تخریب فرهنگ در آن رسوخ نکرده است به خاطر عزاداری هایی امت اسلامی برای امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام و المسلمین عجمین به توطئه های استکبار جهانی اشاره کرد و افزود: عزاداری برای امام حسین (ع) همچنین باعث شده که توطئه های دشمنان اسلامی همچنین خنثی بماند و جامعه اسلامی ما زنده و پویا به روند رو به جلو خود حرکت نماید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تأکید کرد: به همت و تلاش جوانان باید عزاداری های ایام محرم زنده تر بماند و داستان کربلا هر سال با شکوه تر برگزار شود.

وی با اشاره به مقام والای حضرت زینب (س) و نقش موثر ایشان گفت: حضرت زینب (س) در کلاس های تدریس خود مردم را به یاد امیر المومنین (ع) می انداخت و در میان مردم جایگاهش والا بود.

وی به نقش موثر زنان در جامعه اسلامی هم اشاره کرد و افزود: زنان در تلاشهای اجتماعی و فرهنگی نقش موثری را می توانند ایفاء نمایند.

وی با اشاره به پیشتاز بودن زنان در جامعه اسلامی گفت: مبدأ انقلاب اسلامی که 15 خرداد 42 بود با حرکت زنان شهر قم آغاز شد.

حجت الاسلام عجمین تصریح کرد: اگر پشتوانه و نقش موثر زنان در دفاع مقدس نبود ایران اسلامی هیچوقت پیروز نمی شد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا