به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، روح‌اله محی‌الدینی با اعلام این خبر اظهار داشت: در این غرفه خدمات مختلف کتابخانه های عمومی نظیر سامانه ملی کتاب من و سامانه مدیریت یکپارچه کتابخانه‌های عمومی به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.
وی همچنین ادامه داد: یکی از سازه‌های "ایستگاه‌ مطالعه" نهاد کتابخانه‌های عمومی در معرض دید عموم قرار گرفته است و مراجعان از نزدیک با کارکرد این ایستگاه‌ها آشنا می‌شوند.
محی‌الدینی گفت: با حضور کتابداران کتابخانه‌های عمومی، خدمات مشاوره کتاب نیز به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.
وی افزود: برگزاری مسابقات پیامکی ویژه بازیدکنندگان روزانه غرفه و اهدای جوایز برندگان مسابقه در هر روز، از دیگر فعالیت‌های غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی در نمایشگاه بزرگ کتاب استان است.
محی‌الدینی تصریح کرد: واحد فرهنگی و مطالعه مفید این اداره کل نیز یک دوره مسابقه نقاشی ویژه کودکان و خردسالان طراحی کرده است که در بخش کودک نمایشگاه، با حضور این عزیزان برگزار می‌شود و در پایان نمایشگاه به نفرات برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.
مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد ادامه داد: این نمایشگاه از دوم تا هشتم اسفندماه، همه روزه در دو نوبت صبح و عصر در محل سالن فجر دانشگاه یزد برای بازدید عموم دایر است.
گفتنی است، پنجمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزد صبح چهارشنبه 2 اسفند با حضور علی اسماعیلی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، محمدرضا فلاح‌زاده استاندار یزد، جمعی از مسئولان استانی و اصحاب جراید و خبرگزاری‌ها آغاز به کار کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا