جلسه ستاد هفته کتاب در یزد برگزار شد

يزدفردا "با حضور دستگاههای فرهنگی استان یزد جلسه ستاد هفته کتاب در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، معاون فرهنگی و هنری این اداره کل در این جلسه از مراسم تجلیل از خادمان عرصه کتاب در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و گفت : در این مراسم از خادمان عرصه کتاب به نحو شایسته ای تجلیل خواهد شد.
حسن مفیدی با اشاره به اینکه هفته کتاب و کتابخوانی از تاریخ 24 آبان ماه شروع می شود ، اظهار داشت : به مناسبت این هفته این اداره کل با همکاری شرکت تعاونی ناشران نمایشگاه کتاب در تمامی شهرستانهای این استان برگزار
می نماید.
وی گفت : این نمایشگاها به مدت یک هفته دایر خواهد بود.
مفیدی همچنین از توزیع کتب اهدایی به بیمارستان ها ، انجمن ها ، موسسات فرهنگی ، آرایشگاها و کتابخانه ها خبر داد.
در این جلسه نماینده معاون پرورشی و فرهنگی سپاه منطقه ای یزد از برگزاری مسابقات کتابخوانی در سطح پایگاه های بسیج خبر داد.
نماینده سازمان کار و امور اجتماعی نیز گفت : به این مناسبت نمایشگاه کتاب در کارخانه یزد باف و فولاد آلیاژی برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان یزد هم با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب در این شهرستان اظهار داشت : این نمایشگاه یک هفته زود تر در شهرستان یزد برپا شد.
سید خلف حوتی نژاد گفت : نمایشگاه کتاب شهرستان یزد تا 25 آبان ماه با 9000 عنوان کتاب با تخفیف 40 درصد دایر است.
گفتنی است دراین جلسه همچنین نمایندگان صداو سیما ، انجمن شعر و ادب ، جهاد دانشگاهی ، حوزه هنری و مدیریت امور کتابخانه ها گزارشی را از فعالیت های خود در هفته کتاب و کتابخوانی اعلام کردند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا