تیم yraرباتیک این دانشگاه فروردین امسال در نهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ ............

دکتر سید حیدر میرفخرالدینی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت : تیم yraرباتیک این دانشگاه فروردین امسال در نهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ iranOpen 2014 با حضور تیم های داخلی و خارجی موفق به کسب مقام دوم ربات امداد گر واقعی شد و توانست جواز حضور در مسابقات جهانی برزیل را کسب نماید.

دکتر سید حیدر میرفخرالدینی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد  گفت : تیم yraرباتیک این دانشگاه فروردین امسال در نهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ iranOpen 2014 با حضور تیم های داخلی و خارجی موفق به کسب مقام دوم ربات امداد گر واقعی شد و توانست جواز حضور در مسابقات جهانی برزیل را کسب نماید.

وی افزود : اعضای تیم متشکل از آقایان هادی صادق پور، سید امیر حسین مشتا قیون ، میلاد محمدی ، سید علی محمد منصوری ،آرشام بلیوانی ، محمد حسین کریمی و ابوالفضل زارع با سرپرستی دکتر ابوالفضل زارع شاه آبادی از تاریخ 18 الی 28 JULYدر این مسابقات شرکت دارند .

دکتر میرفخرالدینی ادامه داد: بر خلاف سالهای گذشته 50 درصد هزینه اعزام تیم به مسابقات از طریق اسپانسر جذب شده است و این تیم با آمادگی کامل به این مسابقات راهی خواهد شد و انشاا... با دستانی پر به میهن باز خواهند گشت .

وی با بیان این مطلب که مسابقات جهانی روبوکاپ با وجود تیم های قدرتمند و مطرح دنیا از لحاظ کمی و کیفی از اهمیت و سطح بالایی برخوردار است ، اظهار داشت : برگزاری این مسابقات در سطح بین المللی باعث انتقال تجربیات تیم های ایرانی و خارجی به یکدیگر و همچنین کمک در زمینه ارتقاء تکنولوژی می شود.

ریاست واحد یزد در پایان ضمن تشکر از حمایت های مجموعه دانشگاه و مسئولین استان خاطر نشان کرد: امیدواریم با حمایت بیشتر و تلاش این مجموعه علمی شاهد افتخار آفرینی دیگری برای جامعه دانشگاهی وکشورمان باشیم .

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا