به عمل کار برآید به سخندانی نیست

 بیش از چند روزی از افتتاح دفتر حزب اعتماد ملی در یزد و انتخاب فردی مجرب با پشتوانه انرژی جوانی خود و همکارانش نمی گذرد که شاهد انتقادها و تحلیلهای بعضی از آقایان و سایتهای موجود در یزد می باشیم

بیشتر این انتقادها نیز حول محور اعضای شورای مرکزی حزب و مسئول آن است که چرا از چهره های مشهور و مطرح استان نیستند.

 حتی بعضی از این اقایان مدرک گرایی و جوانی را نقاط ضعفی برای مسئول شورا قلمداد نموده و چنین وانمود کردند که بدین دلیل قادر به ایفای و ظایف خود به نحو احسن نیستند .

 سئوالی که در ذهنهای مردم خطور می کند این است که اگر این آقایان باصطلاح منتقد هدف و منظور دیگری را دنبال نمی کنند بهتر نبود قبل از هر پیش داوری صبر می کردنند تا عملکرد شورا را ببینند آنگاه این عملکرد را مور نقد و بررسی قرار می دادند؟

آیا آنان که انتقاد می کنند خود پشتوانه ای از تجربیات سیاسی و اجتماعی دارند که بخود حق می دهند حتی به کارهای نشده نیز خورده گرفته و زیر تیغ بران انتقاد قرار دهند؟

آیا مطرح بودن در جامعه و داشتن سنین بالا و حتی مدارک بالای تحصیلی بدون تجربیات سیاسی ملاک بسیار خوبی برای مسئولیت شورا است ؟

ما در انتخابات گذشته شاهد بودیم آنچنان کارساز نبود .

 آنچه به اثبات رسیده این است که انرزی جوانی و انگیزه بالا بهمراه تجربه در انجام کار مورد نظر باعث رسیدن به مقصود و رفع بسیاری از مشکلات خواهد شد .

 در صدر اسلام و حتی در طول دفا ع مقدس نیز این جوانان پر شور بودند که سکان فرماندهی را بدست گرفته و شاهکارهایی را آفریدند که در دفتر تاریخ ثبت است .

 آیا بهتر نبود همچنانکه امام به جوانان علاقه داشت و آنها را سرمایه ملی ایران می شمرد ما نیز به اين جوانان اعتماد داشتیم و بجاي انتقادهای نابجا و ادای کلماتی که برای آنان دلسردی ببار می آورد به جوانان میدان داده و از صفا و انرژی و انگیزه خدمت که سراسر وجودشان مملو از آن است به بهترین وجه ممکن در راه سازندگی و اعتلای دین و میهن استفاده می نمودیم .

 چشمها را بستن و نوشتن هنر نیست هنر آن است که مسائل را بررسی کرده و پس از آن نقاط ضعف و قوت را بیان کنیم و بدانیم که روزی نیز ما باید در برابر خدا ی عادل جوابگوی اعمال و رفتار خویش باشیم.

نامه وارده :ر-ن

اخبار مرتبط در يزدفردا:

مهندس شرافت ازپیوستن به حزب اعتماد ملی خود داری کرد

مظفری:هرگز سعي بر اين نداشتم كه عضو حزب اعتماد ملي باشم

حزب اعتماد ملی در آستانه ورود به انتخابات شوراهای شهر

حزب و روزنامه اعتماد ملی، به پول کروبی بند است و به کروبی بند نیست 

دفتر حزب اعتماد ملی یزد دو شنبه افتاح می شود 

دفتر حزب اعتماد ملي استان يزد راه اندازي شد 

گزارش تصويري از افتتاح حزب اعتماد ملي در يزد 

پایانی بر یک آغاز، فاتحه ای برای حزب اعتماد ملی 

نقدي برگزارش سلام يزد از افتتاح حزب اعتماد در يزد  

 

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا