مدیر کل ارشاد استان یزد : تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در عصر کنونی شیوه های جدیدی را می طلبد

گروه خبر علمي فرهنگي يزدفردا"مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در عصر کنونی شیوه های جدیدی را می طلبد، تصریح کرد : عزم جدی مسئولان نهادهای تبلیغی لازمه موفقیت در این عرصه است.

به گزارش گروه خبر علمي فرهنگي يزدفردابه نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ، حجت الاسلام و المسلمین احمد عجمین طی نشستی در این اداره کل به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی با بیان این خبر گفت : باید توجه نمود که حفظ روش های تبلیغاتی گذشته در زمانیکه ماهواره و اینترنت همه حریم ها را در نور دیده است و حرفی برای مقدسات دینی باقی نگذاشته چندان کار صحیحی بنظر نمی رسد.
وی تأکید کرد : سبک و سیاق تبلیغ دین از طریق منبر و هیأتهای مذهبی باید حفظ گردد، امام نباید از هنر و هنرمندان غفلت شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت : امروز تأثیر فیلم و تئاتر در تبلیغ و اطلاع رسانی دینی بسیار موثر است و باید روحانیت و حوزه های علمیه از این ظرفیت موثر حداکثر استفاده را در جهت ارتقاء و سطح تبلیغات دینی بعمل آورند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در ادامه اظهار داشت : ارزشهای دینی باید به طور دقیق نهادینه شود و به باور افرار برسد تا در زندگی آنها و در سطح جامعه نمود پیدا نماید.
حجت الاسلام عجمین گفت: متأسفانه رسانه های گروهی هم در راستای اطلاع رسانی ، " معرف " و " منکر" را به خوبی در نظر نمی گیرند.
وی متذکر شد : به همین دلیل بعضاً مشاهده می شود مسائلی که معروف است به فراموشی سپرده می شود و منکرات خواسته یا نا خواسته ترویج می شود

يزدفردا

اخبارگروه خبر علمي فرهنگي يزدفردا







معرفي دارالقرآنهاي مديريت آموزش وپرورش ناحيه يك يزد معرفي دارالقرآنهاي مديريت آموزش وپرورش ناحيه يك يزد
تاریخ : سه شنبه 29 خرداد 1386 - بعدازظهر 04:55












مراسم پاياني سوگواره سراسری فیلم لحظه های عاشورایی در یزد مراسم پاياني سوگواره سراسری فیلم لحظه های عاشورایی در یزد
تاریخ : سه شنبه 29 خرداد 1386 - بعدازظهر 03:34

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا