نماينده مقام معظم رهبري در سفر ايشان به استان يزد گفت: مديران اجرايي و متوليان امور بايد بيش از گذشته با تكيه و همراهي مردم اهداف نظام و انقلاب را دنبال كنند.

يزدفردا "فرماندار مهريز نيز در اين جلسه طي سخناني به ظرفيت‌ها و برخي از مشكلات شهر در بخش‌هاي مختلف اشاره كرد.

" احمد علي زارع زاده " كمبود آب آشاميدني ، كندي در روند استخراج معدن سرب و روي بهادران و لزوم كارخانه فولاد را از اهم مشكلات و درخواست‌ها ذكر كرد.


به گزارش يزدفردا " حجت‌الاسلام " حسين ابراهيمي " روز شنبه در جلسه شوراي اداري مهريز يزد افزود: اعتماد به مردم و استفاده از آراء ، افكار ، توان فكري ، مادي و معنوي آنان ، دولت را در رسيدن به‌اهداف و وظايف محوله ياري مي‌كند.

وي اضافه كرد: امام راحل با كمك همين مردم مومن و ولايتمدار انقلاب كرد و توانست بر بزرگترين قدرت‌هاي شيطاني پيروز شود.

ابراهيمي اظهار داشت: امروز مقام معظم رهبري بشدت به مردم عشق مي‌ورزند و خواستار مشاركت دادن آنان در همه صحنه‌هاي نظام هستند.

وي گفت: اگر مسوولي در حوزه كاري خود اعتماد و ايمان كامل به توان و قدرت مردم داشته باشد قطعا مسائل و مشكلات يكي پس از ديگري مرتفع خواهد شد ابراهيمي در ادامه ، تحقق اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسي را در عمل ايمان به مردم و اعتماد به آنان و واگذاري كارها در چارچوب قانون دانست.

وي گفت: مردم در طول ‪ ۲۸‬سال گذشته با همه وجود از نظام خود در عرصه‌هاي مختلف حمايت كرده و همچنان بر پيمان ناگسستني خود با انقلاب پايبند هستند.

نماينده مقام معظم رهبري ، پيوند معنوي مردم و ولايت را يكي‌ازبركات نظام مقدس جمهوري اسلامي خواند كه در دنيا مشابه آن وجود ندارد.

يزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا