امام جمعه يزد يك ميليارد ريال به دانش‌آموزان بي‌بضاعت اين استان كمك كرد 

یزدفردا:رييس سازمان آموزش و پرورش استان يزد گفت: نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه يزد يك ميليارد ريال به‌دانش‌آموزان بي‌بضاعت و بي‌سرپرست اين استان كمك كرد.

"محمدرضا باغستاني"روزدوشنبه در نخستين نشست شوراي آموزش و پرورش استان در سال جديد افزود: اين مبلغ همزمان با آغاز سال نو در اختيار آموزش و پرورش قرار گرفت.

وي با قدرداني از حجت‌الاسلام والمسلمين"محمدعلي صدوقي"اظهار داشت: مبلغ ياد شده به مناطق مختلف استان تحويل شد تا در اختيار اين دانش‌آموزان قرار گيرد.

رييس سازمان آموزش و پرورش استان يزد با ارائه گزارشي از فعاليتهاي چند ماهه آموزش و پرورش گفت: در نوروز ‪ ۸۷‬براي اسكان مسافران نوروزي ‪ ۳۴۴‬باب آموزشگاه با ‪ ۳۳۹۲‬كلاس مهيا شد كه ‪ ۴۱۴‬هزار و ‪ ۸۱۴‬نفر در آن اسكان يافتند.

استاندار يزد نيز در اين نشست با اشاره به گراميداشت روز معلم خواستار برپايي مراسم اين روز به صورت همگاني و با حضور آحاد مردم شد.

"محمدرضا فلاح زاده" افزود: مناسبت‌هاي خاص به صورت جشن‌هاي اداري و رسمي شايسته نيست و بايد همگاني باشد

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 87 به ریاست استاندار در یکشنبه مورخه 18/1/87 در سالن شهید ساداتی سازمان با حضور تمام اعضا برگزار گردید 




در این جلسه که در سالن شهید ساداتی سازمان آموزش و پرورش برگزار شد تصمیمات مهم و اثر گذاری در راستای دستور کار جلسات اتخاذ گردید که این تصمیمات در قالب 7 مصوبه به تصویب اعضا رسید

مصوبات اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان 

1 – مقرر گردید مبلغ یک میلیارد ریال از طرف استاندار به برگزاری کلاسهای آمادگی کنکور در سطح تمام مناطق آموزشی استان اختصاص یابد .

2 – مقرر گردید در جهت تجلیل از مقام معلم اولین جلسات با مسئولیت معاون سیاسی ، امنیتی استاندار برگزار و تمام ادارات و سازمانها همکاری لازم در برگزاری مراسم روز معلم داشته باشند و در این هفته به تعدادی از معلمین از طرف استاندار لوح تقدیر اهدا گردد

3- با برگزاری دهمین کنفرانس ریاضی کشور در مرداد ماه در استان یزد مورد موافقت قرار گرفت و استاندار محترم بخشی از هزینه آن را پذیرفتند .

4 – مقرر گردید به فرموده استاندار محترم کار گروهی از افراد صاحب نظر و محقق که مشغله اجرایی کمتری دارند تشکیل شود و در خصوص دو موضوع 1 – زمینه های نوآوری و شکوفایی در آموزش و پرورش 2 – بررسی راههای صرفه جویی در آموزش و پرورش تحقیق نموده و در جلسه سوم شورای آموزش و پرورش ارائه نمایند .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا