با هدف آشنایی بیشتر خادمیاران رضوی از سامانه خادمیاران نخستین دوره آموزشی خادمیاران خواهر در کانون آستان قدس رضوی در شهرستان مهریز برگزار شد .

به منظور آشنایی بیشتر خادمیاران رضوی از سامانه خادمیاران نخستین دوره آموزشی خادمیاران خواهر در کانون آستان قدس رضوی در شهرستان مهریز برگزار شد .

مسول آیتی آستان قدس شهرستان مهریز علی محمدکربلای ضمن تبریک هفته ی وحدت ومیلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) پیرامون عرصه های خدماتی خادمیاران توضیحاتی ارائه نمود .

وی با اشاره به به اهداف عالیه خادمیاران گفت: محور اصلی ترویج فرهنگ رضوی و محرومیت زدایی اشاره نمود و خادمیاران را به ادامه راه خادمیاری حول این دو محور فراخواند .

کربلایی ادامه داد: قرار هشتم یکی ابتکاری های دانست که فقط در استان یزد انجام می شود و از خادمیاران خواست تا با حضور گرم خود بر رونق بخشیدن به آن سهیم باشند .

وی افزود: واسطه بین خادم و مخدوم کانون و حلقه اتصال کانون های محلی است که در شهرستان مهریز کانون های محلی فعالیت بسیار اندکی دارند

کرلایی گفت: موضوعات تخصصی که خادمیاران در آن ثبت نام کرده بودن از جمله وقف و نذر ، خبر و رسانه، خانواده، خانواده شهدا، کار آفرینی و اشتغال و تعلیم تربیت و همچنین عرصه های مختلف عمومی را توضیح داد.

وی افزود: در این دوره بالغ بر سی نفر از خادمیاران خانم شرکت کردند که با نحوه تعیین کشیک ؛ تعیین عرصه های خدماتی ؛و نحوه انتخاب آموزش های مجازی آشنا شدند .


کربلایی ادامه داد: هر خادمیار در سال ۱۶ساعت و در هفته ۶ ساعت در شهرستان یا روستای محل سکونت خود فعالیت کند

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا