مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد با اشاره به توافقنامه میان ایران و کشورهای اوراسیا در زمینه توسعه روابط تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری، خواستار استفاده و به کارگیری این ظرفیت ها برای توسعه این استان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، علی نمازی در نشست نمایندگان تام الاختیار عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد افزود: باید از توان و حمایت های وزارت نیرو به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در این زمینه استفاده کنیم  و استان یزد آمادگی این همکاری را دارد.

وی نقش تشکل های غیردولتی و بخش خصوصی را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و گفت: تشکل های باید نسبت به بازار یرابی و صادرات و وارت کالا بین ایران و کشورهای هدف اقدام کنند و این زمینه همکاری را فراهم نمایند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در بخش دیگری از سخنانش شناسایی فرصت های سرمایه گذاری شهرداری های استان را یادآور شد و بر فراهم کردن زمینه های لازم برای جذب سرمایه گذاری در این بخش تاکید کرد.

در این نشست ظرفیت های اقتصادی، تجاری، سرمایه گذاری کشورهای اوراسیا شامل روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان و ارمنستان تشریح شد و نمایندگان دستگاههای عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری دیدگاههای خود را در این خصوص بیان کردند

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا