فرماندار شهرستان خاتم با حضور در دفتر رئیس پارک علم و فناوری یزد، راهکارهای توسعه مناسبات و فعال سازی دفتر مرکز رشد فناوری این شهرستان را بررسی کرد.

یزدفردا: «جواد میربهبودی» در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان به ویژه در بخش کشاورزی و اکوتوریسم، از آمادگی و علاقمندی فرمانداری خاتم برای کمک به فعال‌سازی مجدد مرکز رشد فناوری در این منطقه سخن گفت.

وی فعالیت پارک علم و فناوری یزد در شهرستان خاتم را مطابق با مطالبه مردم و به ویژه جوانان نخبه و دانشگاهیان منطقه دانست و برای کمک به تامین فضای کاری لازم برای آغاز به کار مرکز فناوری قول مساعد داد.

«محمد مهدی لطفی» رئیس پارک علم و فناوری یزد نیز در این دیدار، کشاورزی و دامپروری را از جمله بخش‌های حساس و حیاتی دانست و بر ضرورت ورود جدی دانش بنیان به این حوزه ها تاکید کرد.

وی با اشاره به سابقه فعالیت مرکز رشد فناوری پارک یزد در شهرستان خاتم، تامین نشدن فضای کاری شایسته و پایدار را مشکل اصلی در راه اندازی مجدد این مرکز دانست.

به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، لطفی با اشاره به حمایت جدی پارک یزد از فعالیت‌های ترویجی تبلیغی و برگزاری رویدادهای فناورانه در شهرستان‌ها، افزود: انجام تعهدات فرمانداری خاتم در تامین فضای کاری و نیروی انسانی، زمینه‌ساز فعالیت مرکز رشد فناوری شهرستان خواهد بود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا