یزد در زمینه اجرای مواد 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری و نظارت بر فعالیت های مالی دستگاههای اجرایی در سال 99 در سطح کشور برتر شناخته شد.

یزدفردا: مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در حاشیه نشست کشوری تبیین دستور العمل اجرایی ماده 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری که به صورت مجازی برگزار شد با اعلام این خبر افزود: این موفقیت مدیون صداقت، درستی، تعهد و تلاش های دلسوزانه ذیحسابان، مدیران و کارشناسان مالی، ارائه آموزش های لازم و حمایت ها و راهنمایی های مسئولان امر در وزارت اقتصاد می باشد.

علی نمازی، خواستار دقت نظر و توجه بیشتر فعالان بخش مالی دستگاههای دولتی به اجرای قوانین و مقررات شد و ذیحسابان و مدیران مالی استان یزد را مشاوران امین مدیران دستگاههای اجرایی خواند و گفت: یزد، کمترین انحراف را در مباحث مالی طی سالهای گذشته دارد.

رئیس مرکز بازرسی و مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این نشست با قدردانی از تلاش های استان یزد در زمینه نظارت بر فعالیت های مالی دستگاههای اجرایی بر گسترش چتر نظارتی در این بخش  تاکید کرد و گفت: ذیحسابان، کارشناسان و مدیران مالی عضو خانواده بزرگ وزارت اقتصاد در زمینه مالی تلاش های شبانه روزی دارند و نباید به این زحمات خدشه ای وارد شود.

هادی عبداللهی با بیان اینکه باید شان و منزلت ذیحسابان در دستگاههای اجرایی حفظ شود اظهار داشت: باید آنچه را که در قانون و مقررات امده است به دقت عمل شود و نباید انحرافی در این زمینه صورت گیرد.

در این نشست بازرسان و ناظران مالی دستگاههای اجرایی استان ها دیدگاهها و نقطه نظرات خود را در خصوص اجرای بهتر و دقیق تر ماده 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری بیان کردند.

 

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا