نشست هماهنگی انتخابات مجمع شرکت سرمایه گذاری استان یزد با حضور دست اندرکاران و مسئولان اقتصادی استان برگزار شد

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان یزد، در این نشست در خصوص زمان و نحوه برگزاری انتخابات مجمع شرکت سرمایه گذاری استان و فراهم کردن زمینه مشارکت سهامداران در این انتخابات بحث و تبادل نظر شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این نشست گفت: 82 نفر نامزد هیات مدیره در استان یزد هستند که از این تعداد 75 نفر مرد و بقیه زن هستند.

علی نمازی با بیان اینکه دو نفر هم به عنوان شخصیت حقوقی برای عضویت در هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری استان یزد نام نویسی کردند گفت: همچنین  24 نفر از نامزدها دارای مدرک دکترا، 44 نفر فوق لیسانس  و بقیه دارای مدرک لیسانس هستند.

وی افزود: تاکنون حدود 70 درصد درصد سهامداران به روش غیرمستقیم در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند و امیدواریم تا زمان برگزاری انتخابات این تعداد افزایش یابد.

وی بر اطلاع رسانی گسترده و انجام تبلیغات موثر برای حضور سهامداران در انتخابات تاکید کرد و خواستار همراهی و همدلی دست اندرکاران برای تشکیل هیات مدیره قوی، کارآمد و متخصص شد.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد هم در این نشست بر استفاده از ظرفیت های مختلف برای برگزاری انتخابات پرشور و گسترده تاکید کرد و گفت: امیدواریم در برگزاری این انتخابات سربلند باشیم و سهامداران بتوانند مشارکت فعال داشته باشند.

محمد زاده رحمانی افزود: با تاکید بر سلامت انتخابات  اظهارامید واری کرد: افراد متخصص و واجد شرایط برای مدیریت سهام مردم انتخاب شوند.

 

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا