امام جمعه بهاباد با اشاره به وضعیت قرمز این شهرستان از نظر شیوع کرونا، رعایت دقیق و کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی شهروندان را خواستار شد.

به گزارش یزدفردا: حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در خطبه های این هفته نمازجمعه با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با بیان اینکه افراد با ولنگاری در زمینه کرونا سبب کوتاه شدن عمر مردم نشوند اظهار داشت: تا زمانی که به صورت جدی پروتکل‌ها رعایت نشود این بیماری غیرقابل کنترل خواهد است.

امام جمعه بهاباد ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان دشت کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را به عموم شیعیان جهان و نمازگزاران تسلیت گفت و افزود: هدف امام حسین(ع) از قیام عاشورا احیای قرآن و سنت جدش، ریشه‌کن کردن ظلم و بی عدالتی و تلاش برای احیای امر به معروف و نهی از منکر بود.

ابراهیمی بشکانی بابیان اینکه امام حسین(ع) با قیام خود به مسلمانان آموختند که نباید در برابر ظلم سکوت کنند و در هر زمان و مکانی می بایست علیه ستمگران قیام کرد ولو اینکه شهادت پایان راه باشد گفت: واقعه عاشورا و شهادت امام حسین (ع) و یارانش عظمت و تاثیرگذاری زیادی در جامعه اسلامی و تاریخ بشریت دارد و باید از آن درس‌ها بگیریم.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا