رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهاباد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۸ میلیارد ریال وام اشتغال و خودکفایی به ۹۹ مددجوی زیرپوشش این نهاد پرداخت شده است.

حمید دهقان بهابادی روز جهارشنبه درگفتگوبا خبرنگار یزد فردا درخصوص پرداخت وامهای اشتغال به مددجویان ونیازمندان با بیان اینکه توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خود اتکایی نیازمندان و محرومان از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است،تصریح کرد: فراهم‌ سازی زمینه لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از وابستگی آنها به این نهاد از مهمترین اهداف پرداخت تسهیلات به مددجویان است.

رییس اداره کمیته امداد بهاباد همچنین بیان داشت: سقف تسهیلات بانکی امسال که باید ۷۰ درصد آن به مددجویان پرداخت شود، یک میلیارد ریال است.

وی از نظارت و بازرسی مستمر کارشناسان حوزه اشتغال کمیته امداد بر نحوه دریافت تسهیلات و هزینه ‌کرد آن خبر داد و افزود: وام‌های پیش بینی شده در بخش کشاورزی، دامداری، مشاغل خانگی و خدماتی مصرف می‌شود.

دهقان بهابادی از پرداخت مبلغ 33 میلیارد و 410 میلیون ریال وام درقالب هدایت شغلی به 41 نفرخبردادوگفت : دراجرای طرح راهبر شغلی نیز چهارمیلیاردریال 80 میلیون ریال  تسهیلات به 58 مددجو ی این نهاد پرداخت شده است .

رئیس کمیته امداد بهاباد یکی از اساسی ‌ترین فعالیت‌های این نهاد را پایدارسازی طرح‌ های اشتغال نظارت و بازدید‌های مستمر از این طرح‌ها عنوان و بیان کرد: کارشناسان فنی و تخصصی کمیته امداد در بازدید‌های خود مشاوره و راهنمایی‌های لازم رابه مجریان طرح‌های خودکفایی ارائه می‌کنند تا آنان بتوانند محصولات تولیدی را از نظر کمی و کیفی ارتقاء دهند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا