رئیس مجمع هم اندیشی رشد و توسعه بهاباد گفت: ۱۰ میلیارد ریال کمک بابت تهیه تجهیزات بیمارستان حکیم بهابادی و مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال برای حوزه آموزش و پرورش از سوی خیرین و اعضای این مجمع برای توسعه بهاباد کمک شده است .

پروفسور محمدعلی اخوان بهابادی روز پنجشنبه در نشست مجمع هم اندیشی رشد و توسعه بهاباد که با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری و مسئولان و شخصیت های بهابادی خارج از این شهرستان در خانه قدیمی صالحی که موزه تاریخی این شهرستان است برگزار شد، با تبریک عید نوروز، گزارشی از اقدامات انجمن رشد و توسعه بهاباد در زمینه کمک به توسعه شهرستان ارائه و استفاده از ظرفیت فرهیختگان ونخبگان خارج ازبهاباد برای پیشرفت این شهرستان را مورد تاکید قرار داد .

سرپرست فرمانداری بهاباد نیز در این نشست هدف از تشکیل مجمع هم اندیشی رشد و توسعه شهرستان بهاباد را شناخت ظرفیت های علمی و فرهنگی واجرایی این شهرستان عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: برگزاری این گونه نشست زمینه ساز توسعه و پیشرفت این شهرستان شود .

علیرضا تیموری با بیان اینکه شهرستان بهاباد دارای جاذبه های گردشگری متنوعی است، افزود: بهاباد دارای آثار تاریخی بسیار ارزشمندی است که قلعه تاریخی جنت آباد، رودخانه شور، موزه علوم طبیعی و روستای هدف گردشگری همیجان نمونه هایی از این ظرفیت ها برای جذب گردشگر و سرمایه گذار است.

امام جمعه بهاباد نیز به استفاده و آموزش نیروی انسانی با مدارج عالی درشهرستان تاکید کرد و افزود : برای اینکه شهرستان به رشد وتوسعه برسد باید از ظرفیتهای فرهنگی و نخبگان بیش از پیش استفاده شود.

در ادامه برخی از رؤسای کارگروه ها به بیان نظرات خود پیرامون موضوعات مرتبط با شهرستان بهاباد پرداختند.

مجمع هم اندیشی رشد و توسعه بهاباد با حضور محمدرضا صباغیان نماینده مردم بهاباد در مجلس شورای اسلامی، علیرضا تیموری سرپرست فرمانداری ، حجت الاسلام علی اکبرابراهیمی بشکانی امام جمعه ، پروفسور محمدعلی اخوان  رئیس انجمن و سایر اعضا و بهابادیهای خارج از این شهرستان بارعایت پروتکل های بهداشتی در محیط باز موزه تاریخ شهرستان بهاباد برگزارشد.

انتهای پیام /










  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا