مریم یاورپور بانوی کماندار یزدی مدال‌آور مسابقات جهانی پاراتیروکمان پنجشنبه شب با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان استان تجلیل شد.

به گزارش یزدفردا: در این آیین مدیرکل ورزش و جوانان یزد با قدردانی از افتخارآفرینی یاورپور به اهمیت حضور ورزشکاران استان در رقابت‌های جهانی اشاره کرد و افزود: توجه به ورزش قهرمانی در کنار رسیدگی به وضعیت ورزش همگانی و توسعه آن جزو اهداف اصلی است.

علیرضا پورسلمان با بیان اینکه زمینه لازم بری حضور ورزشکاران استان یزد در مسابقات جهانی و کسب افتخار با همراهی خیران و بخش‌خصوصی وجود دارد ادامه داد: هیات‌های ورزشی باید با برنامه‌ریزی برای توسعه رشته‌های مختلف را انجام دهند.

همچنین معاون توسعه ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان یزد گفت: در بخش بانوان در اکثر رشته‌های مختلف ورزشی ظرفیت‌های خوبی وجود دارد که امسال با همکاری هیات‌ها و پیگیری ورزشکاران برای حضور آنها در مسابقات معتبر اقدام می‌شود .

آزاده دهقان از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان یزد در تشویق و تجلیل قهرمانان و مدال‌آوران قدردانی کرد و افزود: توسعه ورزش همگانی و قهرمانی جزو اهداف و رویکرد بخش بانوان است و پارسال کارهای خوبی صورت گرفته و امسال با قوت پیگیری می‌شود.

مریم یاورپور در اسفند ماه سال گذشته توانست در مسابقات پاراتیراندازی با کمان قهرمانی جهان در امارات مدال تیمی کامپوند را از آن خود کند و قرار است از فردا (شنبه) در اردوی تیم ملی پاراتیراندازی برای حضور در مسابقات پاراآسیایی شرکت کند.

مسابقات پارآسیایی مهرماه سال جاری در هانگ ژوی چین برگزار می‌شود و استان یزد ۴۷ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد .

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا