با اهدا هدایایی از فعالیتها و خدمات عباس کلانتری در دوران تصدی مسوولیت پیام نور استان یزد قدردانی و محمد رضا امینی به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور استان یزد معرفی شد.
یزدفردا :مدیر کل حوزه ریاست سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور کشور ظرفیت های علمی،آموزشی، فرهنگی، مذهبی و دانشگاهی استان یزد را برشمرد و گفت به برکت این ظرفیتها، استان یزد همواره در تمام زمینه های علمی و اموزشی پیشتاز بوده است.
علی نجاتبخش اصفهانی در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه پیام نور استان یزد به تحصیل 27 هزار دانشجو در این دانشگاه اشاره و خاطرنشان کرد این تعداد دانشجو، که بخش عظیمی از دانشجویان استان یزد را تشکیل می دهند. استان یزد را به قطب مهم علمی کشور تبدیل کرده است.
وی همچنین فعالیتها و خدمات دانشگاه پیام نور استان یزد در سالهای اخیر را بسیار خوب توصیف و بر ادامه این فعالیتها تاکید کرد.
رییس قبلی دانشگاه پیام نور استان یزد هم در این مراسم فعالیتها و عملکرد دانشگاه پیام نور استان یزد در سالهای اخیر را برشمرد و افزود افزایش 5/4 برابری رشته های تحصیلات تکمیلی و تجهیز آزمایشگاهها و کارگاههای آموزشی از جمله برنامه هایی بوده که بخوبی محقق شده است.
عباس کلانتری فعالیتها و طرحهای قرانی و فرهنگی را از دیگر برنامه های محقق شده دانشگاه پیام نور استان یزد در سالهای اخیر عنوان و بر تداوم این فعالیتها تاکید کرد.
رییس جدید دانشگاه پیام نور استان یزد نیز در این مراسم به برنامه های این دانشگاه اشاره و تصریح کرد تکمیل طرحهای نیمه تمام و توسعه تحصیلات تکمیلی از اولویت های دانشگاه پیام نور استان یزد است.

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان یزد نیز در این مراسم به برنامه های این دانشگاه اشاره و تصریح کرد: تکمیل طرحهای نیمه تمام و توسعه تحصیلات تکمیلی از اولویت های دانشگاه پیام نور استان یزد است.آیین تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید دانشگاه پیام نور استان یزد با حضور مدیر کل حوزه ریاست سازمان مرکزی و جمعی از روسای مراکز، مدیران، اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

دکتر محمدرضا امینی متولد تفت،دارای مدرک دکترای علوم قرآن و حدیث از دانشگاه تربیت مدرس قم، محقق و دارای مقالات علمی متعدد در ژورنالهای علمی پژوهشی،ISI ، همایش های داخلی و خارجی است. وی در حوزه های اجرایی سوابق ارزشمندی همچون (رئیس شورای فرهنگی مرکز یزد سال 88، معاون پیام نور استان به مدت دوسال، دبیر و عضو شورای پژوهشی سال 89، عضو تخصصی شورای تخصصی گروه علوم قران و حدیث دانشکده الهیات سازمان مرکزی به مدت 2 سال، معاون انشایی و سرپرست آموزشی سال 88 و ...) در کارنامه مدیریتی خود دارد.
درپایان این مراسم با اهدا هدایایی از فعالیتها و خدمات عباس کلانتری در دوران تصدی مسوولیت پیام نور استان یزد قدردانی و محمد رضا امینی به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور استان یزد معرفی شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا