رئیس انجمن شعر وادب خاتم از تمدید مهلت ارسال آثار شاعران استان یزد به دبیرخانه اولین جشنواره کار وتلاش تا 15فروردین سال 92خبرداد

“اکبررنجبر رئیس انجمن شعر وادب خاتم “ درگفت وگو با مهین رستگار خبرنگاریزد فردا درخاتم  ، دلایل تغییر زمان برگزاری جشنواره را بنا به درخواست جمع کثیری از شاعران استان برای فرصت بیشتر جهت ارسال آثار و همچنین استفاده از طبیعت بکر و زیبای شهرستان خاتم دراوردیبهشت اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این جشنواره با همکاری فرمانداری و سایر نهادهای شهرستان در اوایل اردیبهشت ماه سال 92در این شهرستان برگزار خواهد شد،خاطر نشان کرد: علاقه مندان به شعر و ادبیات می توانند آثار خود را در زمینه های شعر کلاسیک،نو، محلی وقطعات ادبی تا 15فروردین  ماه سال 1392 از طریق پست و یا ایمیل ershadkhatam@yahoo.com به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خاتم ارسال نمایند.

رنجبربا بیان اینکه این شهرستان در زمینه شعروادب ازجایگاه بالایی برخوردار است افزود : در این راستا شکوفایی استعدادها وحمایت ازشاعران و فعالان عرصه شعر وادب شهرستان امری ضروری است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر موسسه شعر و ادب تمنای خاتم به عنوان یک انجمن ادبی فعال در زمینه ساماندهی و ارتقاء فرهنگ شعر و ادب شهرستان در حال فعالیت است.

وی ادامه داد:برگزاری نکوداشت و تجلیل از شاعر مکتبی و صاحب دیوان در یتیم استاد سید محمد حسینی زاده هراتی از مهم ترین برنامه های اولین جشنواره شعر وادب خاتم است.

وی برگزاری نمایشگاه فرهنگ عشایر،اجرای برنامه های موسیقی محلی و همچنین اجرای بازیهای بومی محلی را از دیگر برنامه های جانبی این جشنواره عنوان کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا