محمد رضا شوق الشعراء

 

کدام از اعضای شورای سوم شهر یزد از اتوبوس واحد استفاده می کنند؟
شورای چهارم، با مدیران عامل منتخب شورای سوم چه خواهد کرد!؟

 

اعضای «مرفه» و «توانمند» شورای سوم شهر یزد، که با اتومبیل و راننده شورا، به شورا و شهرداری رفت و آمد کرده و گاه بعضی از کارهای شخصی خود را نیز با همان اتومبیلی که سالیانه شهرداری بابت اجاره آن نزدیک به چهارمیلیون تومان پرداخت می کند انجام می دهند، در ششصد و چهل و یکمین جلسه شورای شهر، زیر هوای خنک کولر گازی نشستند و تصمیم کارستانی گرفته و مهر تائیدی بر افزایش دو برابری نرخ بلیط اتوبوس های سازمانی زده و پنجاه تومان از صد تومان افزایش بلیط اتوبوس های بخش خصوصی کم کرده و مصوب کردند، که مردم بدبخت و محرومی که از اتوبوس واحد استفاده می کنند، بابت هر بلیطی که یکماه پیش صد تومان پرداخت می کردند، دویست تومان بیشتر پرداخت نکرده و در این هوای گرم، دعا بجان اعضای شورای شهر بکنند.
تبصره اول: مهر تائید شورای سوم بر گرانی نرخ اتوبوس واحد
ششصد و چهل و يكمين جلسه شوراي اسلامي شهر يزد با حضوراعضاي شورا ، شهردار و مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهر داري يزد برگزار گرديد.
حجت الاسلام والمسلمين حميد رضا مطهريان، رئيس شوراي اسلامي شهر يزد ضمن گراميداشت ايام تيرماه وهمچنين ياد و خاطره شهيد صدوقي و فرزندش، به تماسها و مراجعات بسيارزياد مردمي به شورا جهت افزايش نرخ اتوبوس هاي درون شهري اشاره نمود.
وي با اشاره به مصوبه شورا تصريح كرد: براساس مصوبه شورا كليه خطوط با استفاده از اتوبوس هاي سازماني از 100 به 200 تومان ، كليه خطوط با استفاده از اتوبوس هاي بخش خصوصي از 150 به 250 تومان افزايش يابد ولي در حال حاضر كليه خطوط اتوبوسهاي سازماني و خصوصي 250 تومان از مردم دريافت مي شود.
مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري يزد توضيحاتي در خصوص موضوع فوق ارائه نمود و با اشاره به ميزان اعتبارات شهرداري و اعتبارات دولتي خاطرنشان ساخت : شهرداري در اين راستاي به سازمان اتوبوسراني تاكنون 115 درصد پرداخت نموده ولي دولت تاكنون يك پنجم اعتبارات خود را به سازمان پرداخت كرده است.
پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد نرخ كليه خطوط اتوبوسهاي بخش خصوصي و سازماني از 250 به 200 تومان كاهش يافت.
تبصره دوم: آیا کسی از اعضای خانواده عزیزان «متخصص» و «کاردان» عضو شورای سوم شهر یزد هست که روزانه از اتوبوس واحد در یزد استفاده کند!؟
تبصره سوم: عضو نهم و رئیس محترم شورای سوم یزد، آخرین باری که بلیت خریده و سوار اتوبوس واحد شده اند کی بوده است!؟
تبصره چهارم: اعضای فهیم شورای سوم شهر یزد فکر می کنند چه کسانی از اتوبوس واحد در یزد استفاده می نمایند!؟
تبصره پنجم: شورای چهارم یزد قادر خواهد بود که در شروع کار مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی را تغییر داده و روح تازه ای در کالبد نیمه جان سازمان اتوبوسرانی یزد بدمد!؟
تبصره ششم:

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا