به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر میبد اعضای این شورا در جلسه اخیر خود در پیام‌های جداگانه‌ای ولادت امام رضا(ع) را تهنیت گفته و افتخارآفرینی سه تن از پزشكان جوان میبدی و همچنین انتصاب جناب آقای سرهنگ غفوری‌پور به عنوان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صدوق(اشكذر)‌ را تبریك گفتند.

متن كامل این پیام‌ها به شرح ذیل می‌باشد:

"

بسمه تعالی

ولادت هشتمین اختر تابناك آسمان ولایت و امامت حضرت امام رضا(ع)‌ را تبریك عرض می‌نمائیم.

ان‌شاءالله آینده شهر میبد و شورای اسلامی شهر كه شروع آن مصادف با دهه پرخیر و بركت كرامت همراه شده به فضل الهی و با عنایت كریمانه خاندان اهل بیت (ع)‌ و در سایه توجهات امام رئوف (ع) همراه با آبادانی، نشاط و افتخار باشد.

"

"

بسمه تعالی

برادر عزیز و ارجمند سرهنگ پاسدار جناب آقای ابوالفضل غفوری‌پور فیروزآبادی
انتصاب شایسته جنابعالی به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صدوق(اشکذر) را تبریک عرض می‌گوئیم و امیدواریم در این جایگاه بتوانید با توکل و توسل به خداوند متعال همچون گذشته تحت اوامر فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حفظ و صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی توفیق داشته باشید.

"

"

بسمه تعالی

مردم شریف میبد
یکبار دیگر شاهد کسب افتخار توسط نخبگان و جوانان میبدی در عرصه‌های علمی و پژوهشی هستیم. شایسته است در این ایام پر خیر و برکت از افتخار آفرینی آقای دکتر رضا دهستانی در آزمون بورد فوق تخصصی نفرولوژی و خانم  دکتر فاطمه‌السادات آقایی در آزمون بورد فوق تخصصی ریه در کسب رتبه اول  و خانم دکتر ریحانه عزیزی در آزمون بورد فوق تخصصی غدد در کسب رتبه دوم تقدیر نموده و این موفقیت را به امام جمعه محترم، خانواده این عزیزان و همه شهروندان میبدی تبریک بگوئیم.

از ایزد منان تداوم توفیقات این پزشکان جوان و دیگر نخبگان شهر میبد را خواستاریم.

اعضای شورای اسلامی شهر میبد

"

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا