به گزارش پایگاه خبری یزدفردا؛ استاندار کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیتالله دکتر بهشتی از تلاش دستگاههای امنیتی، انتظامی، قضائی و نظارتی در راستای تامین امنیت، برقراری و نظم و عدالت و نقش تاثیرگذار در روند توسعه استان قدردانی کرد و گفت: بخشی از آرامش و امنیت امروز کرمان، مرهون همکاری و تلاشی است که از طرف دستگاه قضا در حال انجام است.
طالبی، امنیت را از مولفههای مثبت در مسیر توسعه و سرمایهگذاری استان عنوان کرد و ادامه داد: کرمان، مسیر توسعه و جذب سرمایهگذاری را دنبال میکند و مولفه امنیت در این مسیر امری بسیار مهم است.
وی افزود: تعامل و هماهنگی مطلوب میان مسئولان در سطوح استانی، شهرستانی و حتی بخشها، موجب ایجاد رضایت نسبی از عملکرد دستگاه قضایی در پیگیری و تحقق اولویتهای استان شده است
طالبی همچنین به نقش دادگستری در تسهیل مسیر خدمت به مردم، مبارزه و برخورد با فساد، تصمیمگیریهای مبتنی بر پیشگیری از رواج فساد اشاره داشت و گفت: در تسهیل کار مردم در رابطه با دادخواستهایی که به دستگاه قضائی دارند، روند بسیار خوبی را شاهد هستیم.
مقام عالی دولت در استان تصریح کرد: اتفاق خوب استان توجه دستگاه قضا به اولویتهای استان است و اثر آن را در بازدیدهای دادگستری از شهرستانها، واحدهای تولیدی، معادن و صنایع استان و طرحهای اولویتدار و پیشرانهای اقتصادی دیدیم.
استاندار کرمان ابراز امیدواری کرد که با تداوم همدلی و همکاری میان دولت و دستگاه قضایی، تعاملات دوجانبه در راستای تأمین منافع مردم بیش از پیش تقویت و استان بهترین سطح از ارتباط و هماهنگی میان این دو مجموعه را تجربه کند
- نویسنده : یزدفردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

دوشنبه 29,ژوئن,2026