محموله 32 هزار ليتري "روغن سوخته" نفت كوره بود

ماموران پليس آگاهي استان يزد، يك تانكر نفتكش را با 32 هزار ليتر فرآورده هاي نفتي قاچاق متوقف و روانه پاركينگ كردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان يزد در تشريح اين خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي از ورود يك محموله سوخت قاچاق به اين استان مطلع شده و شناسايي و متوقف كردن خودرو حامل اين محوله در دستور كار آنها قرار گرفت.

سرهنگ "عطاءا... احمدي" ضمن اشاره به انجام كارهاي اطلاعاتي لازم و متوقف كردن نفتكش "ولوو" خاطر نشان كرد: راننده خودرو با اعلام اينكه محموله تانكر، روغن سوخته است سعي در فريب ماموران را داشت اما با درايت و تيزهوشي عوامل اداره آگاهي، 32 هزار ليتر نفت كوره قاچاق خارج از شبكه كشف شد.

وي ارزش برآورد شده اين سوخت قاچاق را بيش از 550 ميليون ريال اعلام كرد و يادآور شد: در رابطه با اين كشفيات يك متهم دستگير شد.

 

ترياك در باك خودرو

 ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان يزد، در بازرسي از يك خودرو عبوري بيش از 9 كيلو ترياك از داخل باك بنزين خودرو كشف و ضبط كردند.

سرهنگ "محمد حسين ستوده نيا" رئيس پليس مبارزه با موادمخدر استان يزد گفت: عوامل ايستگاه ايست و بازرسي شهيد مدني اين استان هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودرو سواري "پارس" كه از كرمان عازم تبريز بود مشكوك شده و خودرو را براي بازرسي متوقف كردند.

وي ادامه داد: در بازرسي دقيق از اين خودرو بيش از 9 كيلو موادمخدر از نوع ترياك از داخل باك سواري "پارس" كشف و ضبط شد.

ستوده نيا در پايان از دستگيري دو تن از سوداگران مرگ در رابطه با اين كشفيات خبر داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا