مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر در امدادرسانی ها وعملیات های امدادی ملی ومنطقه ای حرفهای زیادی برای گفتن دارد، افزود: این جمعیت به خود باوری کامل رسیده است.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ،  دکتر حمید پارسائیان با اشاره به خود باوری جمعیت وانجام کارهای بزرگ امدادی  بیان کرد: در  نوروز ۹۴ ارائه خدمات امدادی، خود گویای این مطلب بود.
وی ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل، امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمراستان یزد که با تمام توان در جهت آسایش و رفاه هموطنان در محورهای موصلاتی کشور و داخل شهرها خدمت می‌کردند، تصریح کرد : تکریم ارباب رجوع در پایگاه های امداد و نجات جاده ای از وظایف این جمعیت است .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه نجاتگران در زمان ارائه خدمات باید عزت و بزرگی افراد مراجعه کننده به پایگاه یا حادثه دیده را حفظ کنند، اظهار داشت : باید حرمت تمام کسانی که به پایگاه های جاده ای مراجعه می کنند و یا در جاده های استان دچار سانحه شده اند از سوی پرسنل و نجاتگران این جمعیت حفظ شود و افراد در ارائه خدمات از جان و دل مایه گذاشته و باید کاری کنند که رضایت کامل طرف مقابل جلب شود.
وی یادآور شد: مشخص کردن وظایف نجاتگران و ارائه خدمات مطلوب و در شان ملت بزرگوار ایران، باعث خلق خاطره های به یاد ماندنی در ذهن مسافران و ارباب رجوع خواهد شد.
پارسائیان افزود : در نوروز ۹۴ جمع کثیری از مردم، مدیران کشوری و استانی از برخورد مناسب نجاتگران استان یزد ابراز رضایت، تشکر و قدردانی کردند که افتخار بزرگی برای این جمعیت در جهت ارائه خدمات امدادی به هموطنان محسوب می شود.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا