فرماندار يزد در پيامي فرا رسيدن ايام الله دهه فجر را تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي " در اين پيام آورده است:

دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی  مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومتی الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربار تر و تنومند تر می‌شود، تثبیت کند.

ايام الله دهه فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان، با انقلاب خویش، صفحه‏ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین‏انداز کرد.

موفقيت هاي اخير نظام مقدس جمهوري اسلامي در عرصه ي ديپلماسي و به نمايش گذاشتن عالي ترين شيوه ي تعامل اسلامي در سطح جهاني معرف بينش و نگرش دولتمردان دولت تدبير و اميد است،دبيري كه ريشه در فرهنگ و باورهاي ديني مان دارد.

صيانت از دستاوردهاي ارزشمند انقلاب اسلامي در عرصه هاي مختلف؛ استقلال و اقتدار ايران اسلامي، بزرگ ترين راه پاسداشت خون هزاران شهيد عزيز انقلاب،دفاع مقدس و هسته اي و نكوداشت ياد و خاطره ي امام راحل مان است.

اينجانب در سال دولت وملت، همدلی و همزبانی و در بهار انقلاب شکوهمند اسلامی، ضمن گرامیداشت ياد و خاطره امام (ره) وشهدای والامقام، سی و هفتمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را مردم شريف دارالعباده و دارالعلم يزد تبریک عرض مي نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا