یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی" معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان، گفت: طرح مکنا گامی بلند در راستای تکریم ارباب رجوع است که با اجرای آن رضایت­مندی مردم از عملکرد پلیس ارتقاء می یاید.

 

سرهنگ "حسین فروزانی" در مصاحبه با خبرنگار واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا، ضمن اشاره به اجرای طرح "مکنا" در چند کلانتری و پاسگاه استان یزد خاطرنشان کرد: استاندارد سازی در کلیه حوزه های عملکردی همراه با رأفت اسلامی از کلیه کارکنان مورد انتظار است.

فروزانی تصریح کرد: استمرار در طرح مکنا؛ تحقق کامل تعالی در الگوهای رفتاری، تکریم ارباب رجوع، پویایی سازمانی و استفاده بهینه از منابع و امکانات را به همراه دارد.

وی، با اشاره به روند رو به رشد اجرایی این طرح در استان یزد، گفت: طرح مکنا گامی بلند در تکریم ارباب رجوع است که با اجرای آن رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس ارتقا پیدا می کند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: یکسان‌سازی فعالیت‌ها و مراحل انجام کار، ایجاد محیطی زیبا، بهبود رفتار کارکنان، استفاده از خلاقیت و نوآوری از مهمترین شاخص های حوزه درونی اجرای طرح مكنا است.

سرهنگ فروزانی، گفت: با اجرای طرح مدیریت كیفیت در نیروی انتظامی، می توان اعتبار اجتماعی پلیس را در جامعه ارتقاء داد و جامعه محوری پلیس را بیشتر به مرحله اجرا در آورد.

معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان یزد در پایان بر ضرورت تجهیز كلانتری ها به اصول طرح مكنا و تهیه زیر ساخت های اولیه این طرح با هدف ارائه خدمات شایسته به مردم و جلب رضایت آنان تاكید كرد و گفت: اجرای هدفمند طرح مكنا گامی موثر در تعالی رفتار فردی و سازمانی بوده و بسترساز افزایش اعتماد عمومی به پلیس است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا