دکتر حمید پارسائیان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با صدور پیامی، آغاز دهه فجر را به ملت بزرگ ایران و خانواده شهدا و ایثارگران و خانواده هلال احمر تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / متن پیام مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان یزد به شرح زیر است:

ملت شریف ایران که در صد سال گذشته همواره حفظ عزت ملی و اسلامی را در ردیف مهم‌ترین مطالبات خود داشته‌اند، این گمشده خود را در بیانات ارزشمند پیر و مرادشان حضرت امام خمینی(ره) متبلور شده دیدند و با مبنی قرار دادن «کلمه وحدت و وحدت کلمه» مولود مبارک «جمهوری اسلامی ایران» حیات خود را آغاز کرد.

دهه فجر آغاز دورانی است که نور بر ظلمت غلبه کرد و بر همگان یادآور شد که می‌توان با سلاح ایمان به چنگ کفر رفت و خون را بر شمشیر پیروز کرد؛ همانگونه که قیام کربلا این اصل را پایه‌ گذارد و آموزه‌ای برای شیعیان و حق طلبان عالم شد. به حق دهه فجر یادآور مجاهدت‌هایی است که امام عظیم الشان، خمینی کبیر، صورت داد تا ملتی طعم خوش حریت و استقلال را بچشد و آنچه را شایسته و بایسته اش است، به دست آورد. این است دلیل بیان روشن رهبر معظم انقلاب که فرمود: این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

ماه بهمن  در ایران اسلامی  بهار پیروزی انقلاب و سالروز اوج وحدت و یکپارچگی ملتی آزاد ، سرافرازو حق طلب است که با پیروی از آرمانهای امام و رهبر فرزانه خود در مقابله با ظلم و استبداد به یک پیروزی تاریخی وماندگار دست یافت

اکنون که تمام مردم ایران به برکت وجود این نظام مقدس اسلامی، از هر قوم و نژاد و از هر آئین در کنار هم با صلح و صفا زندگی می‌کنیم بر ما فرض است که در «دهه فجر» یاد کنیم از غیور مردان و شیر زنان این آب و خاک که بهمن 57 را به بهار انقلاب ایران تبدیل کردند..

جا دارد که در پایان، فرا رسیدن بهار شکوهمند آزادی را به همه مردم ایران، خانواده شهدا و ایثارگران، همکاران محترم، اعضا جوانان ، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد تبریک گفته و همه همکاران عزیز خود را برای مشارکت در گرامیداشت این ایام الله دعوت کنم.

از درگاه خداوند منان برای ایران اسلامی اقتدار و  پیروزی و برای  هموطنان  همیشه در صحنه  و متعهد سربلندی و سعادت مسئلت دارم .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا