یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" فرمانده انتظامي استان از کشف 180 کيلو موادمخدر از نوع هروئين و دستگيري سه نفر از سوداگران مرگ در عمليات ماموران پليس اين استان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "ايرج کاکاوند" گفت: در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ، روز گذشته خبري در خصوص تردد قاچاقچيان در محورهاي کويري و مواصلاتي اين استان دريافت شد. 
وي ادامه داد: با دريافت اين خبر بلافاصله تيم عملياتي از ماموران زبده و باتجربه پليس مبارزه با موادمخدر به محل اعزام و کنترل راه هاي فرعي و مواصلاتي را تحت نظر قرار دادند و پس از رويت خودروي سواري مربوط به قاچاقچيان دستور ايست را صادر کردند. 
سردار کاکاوند گفت: اشرار و سوداگران مرگ به محض مشاهده ماموران پليس با يک دستگاه سواري پژو 405 از محل متواري شده که در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه خودرو آنها متوقف و سه نفر از قاچاقچيان دستگير شدند. 
کاکاوند افزود: ماموران پليس در بازرسي از اين خودرو، 180 کيلو موادمخدر از نوع هروئين را کشف و متهمان را به محاکم قضائي، معرفي کردند. 
فرمانده انتظامي استان يزد در پايان تصريح کرد: قاچاقچيان اين موادمخدر را از جنوب کشور بارگيري و قصد انتقال به پايتخت داشتند که در عمليات ضربتي و غافلگيرانه ماموران پليس اين استان شناسايي و دستگير شدند.#
کشته شدن 2 موتورسيکلت سوار در اشکذر
یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" در حادثه تصادف شب گذشته که بين يکدستگاه سواري پرايد و يکدستگاه موتورسيکلت در شهرستان اشکذر رخ داد راکب و سرنشين موتورسيکلت، جان خود را از دست دادند.
 فرمانده انتظامي شهرستان اشکذر ، درباره اين خبر گفت: در ساعت 21 و 30 دقيقه شب گذشته خبر تصادف يکدستگاه سواري پرايد و يکدستگاه موتورسيکلت در بلوار "مهديه" اشکذر دريافت شد که بلافاصله ماموران پليس راهور در محل حادثه حاضر شدند.
وي ادامه داد: در اين حادثه که به علت بي احتياطي راننده سواري پرايد به وقوع پيوست راکب 32 ساله و سرنشين 21 ساله موتورسيکلت جان خود را از دست دادند.
سرهنگ ثقفي ضمن توصيه به موتورسيکلت سواران در خصوص استفاده از کلاه ايمني تصريح کرد: رانندگان وسايل نقليه هنگام رانندگي ضمن رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي، رعايت حق تقدم ديگر وسايل نقليه به ويژه عابران پياده و راکبان موتورسيکلت را نيز مد نظر داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا