یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی" فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به فصل جدید و تغییر ماموریت­های پلیس، بر آمادگی پلیس در برخورد با مجرمان خطرناک و حرفه ای تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "ایرج کاکاوند" در مراسم صبحگاه عمومی پلیس این استان ضمن اشاره به شروع فصل سرما و ماموریت­های جدید پلیس، افزود: با توجه به شروع فصل جدید، ماموریت­های پلیس نیز چه در حوزه شد آمدی و چه در حوزه های انتظامی، تغییر می کند.

سردار کاکاوند با بیان اینکه جرایم این فصل نسبت به دیگر روزهای سال، متفاوت خواهد بود خاطرنشان کرد: لازم است نیروهای پلیس با مروری بر سنوات گذشته و بررسی شیوه و شگرد مجرمان، اجازه فعالیت را از آنها در سطح استان، بگیرند.

وی ضمن اشاره به شروع طرح زمستانه پلیس ­راه و راهور استان یزد از امروز، گفت: پلیس راه و راهور باید آمادگی لازم را در بحث شد آمدی و همچنین کنترل سوانح و حوادث جاده­ای داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر همکاری و تعامل پلیس با همه­ی دستگاه­های دخیل در این امر، اضافه کرد: مجموعه پلیس راه و پلیس راهور می­بایست با همپوشانی و تعامل لازم با دستگاه های برون سازمانی دخیل در این امر، پیش بینی و اقدامات لازم را در خصوص رفع مشکلات ترافیکی داشته باشند.

سردار کاکاوند در ادامه، وضعیت امنیتی آذرماه استان را مطلوب برشمرد و گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس در همه واحدهای انتظامی، شاهد وضعیت امنیتی مطلوب در این ماه و همچنین افزایش احساس امنیت شهروندان هستیم.

کاکاوند ضمن تاکید بر حفظ این وضعیت امنیتی در سطح استان، خاطرنشان کرد: باید با برنامه ریزی منسجم و مداوم و گشت زنی هدفمند در نقاط آلوده و محلات جرم خیز، ضمن حفظ وضعیت موجود، شاهد ارتقاء افزایش امنیت نیز باشیم.

رئیس پلیس استان یزد در پایان بر آمادگی بیش از پیش نیروهای پلیس در برخورد با مجرمان و تبهکاران خطرناک، افزود: یگان های انتظامی با هوشیاری و آمادگی بیشتر با افرادی که به هر نحو قصد ضربه زدن به آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهند کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا