یزد فردا"دکترسید علی المدرسی از محل برگزاری امتحانات پایان ترم واحد یزد بازدید و از نزدیک در جریان برگزاری امتحانات نهایی نیمسال اول 95 -94 قرار گرفت

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "ایشان به منظور آگاهی بیشتر ازچگونگی کیفیت مکان برگزاری آزمونها و همچنین اطلاع از مشکلات احتمالی در حوزه امتحانات ، از قسمت های مختلف حوزه های برگزاری همچنین از قرنطینه ، مخزن فرعی ، باجه امانت و ...  بازدید و از نحوه مطلوب برگزاری امتحانات و زحمات و حضور متعهدانه کارمندان در این ایام تقدیر و تشکر نمود .

 وی طی بازدید به همکاران تاکید کرد جهت هر چه بهتر برگزار شدن این امتحانات نهایت تلاش خود را با توجه به مقررات و آیین نامه ها ی امتحانی داشته باشند .

المدرسی اظهارداشت که ما انتظار داریم همانند گذشته با موفقیت و سر بلندی در برگزاری این آزمونها که امسال فشرده تر از ترمهای گذشته است موفق باشیم.

 در این بازدید که جمعی از مسئولین نیز حضور داشتند ، دکتر المدرسی ضمن تاکید بر برنامه ریزی دقیق و منظم برای انجام امتحانات پایان ترم تا روز آخر، روند برگزاری امتحانات را مطلوب و بر هرچه بهتر برگزار شدن امتحانات تاکید کرد .

دکترالمدرسی در ادامه بازدید با بیان اینکه تمامی امکانات لازم جهت برگزاری امتحانات این دانشگاه با بهترین شرایط و در فضایی سالم فراهم شده است افزود: مجموعه همکاران با نهایت تلاش و همدلی و بدون چشم داشتی در امر برگزاری امتحانات مشارکت دارند که این زحمات ستودنی و قابل تقدیر است.

معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد یزد در این بازدید گفت : همکاری و تعامل در برگزاری امتحانات خروجی مطلوبی خواهد داشت .

این مسئول خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با دارا بودن 23 رشته دکتری و 63 رشته کارشناسی ارشد و 74 رشته کارشناسی و کاردانی و با دارا بودن نزدیک به 18000 دانشجو با پایان بردن موفقیت‌‌آمیز کلاس‌‌های ترم نیمسال اول امتحانات خود را در 4 نوبت امتحانی 10 – 8 ، 12 – 10 ، 17 - 14  و 19- 17 با حضور 38000 نوبت نفر انجام و در حال برگزاری است .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا