شورای اسلامی شهریزد طی پیامی دهه فجر را به ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض نمود.

متن پیام بدین شرح است:

امام خميني (ره) :

خون شهیدان ، انقلاب و اسلام را بیمه کرده است .

 

در يكي از سپيده دم هاي زمستان 57 مردي ار تبار پيامبر اسلام (ص) پرده هاي سرد استبداد و ظلمت را كنار زد و با شناساندن حقانيت و وحدانيت اسلام ناب محمدي ، بهار را زودتر از موعد به غيورمردان و شيرزنان ايران زمين به ارمغان آورد.

دهه فجرآيينه ارزشهاي مقدس اسلام و همچنين روزهاي ماندگار و فراموش ناشدني در صفحه زرين تاريخ ملت عظيم ايران و اوج شكوه و عظمت پيروزي ملتي مسلمان و متكي به آرمان هاي ائمه (عليهم السلام) بر طاغوت و طاغوتيان است كه ياد و خاطره حماسه سازان آن هرگز از صفحات تاريخ و ذهن مردم ايران و جهان محو و زدوده نخواهد شد.

اينك شوراي اسلامي شهر يزد ضمن گراميداشت ياد و خاطره امام راحل و شهدا ، سي و هشتمين سالروز فجر انقلاب اسلامي را به محضر رهبر فرزانه حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله) و همه مسئولان و خدمتگزاران نظام و مردم ايران بويژه شير زنان و دلير مردان ديار دارالعباده و دارالعلم يزد تبريك و تهنيت عرض نموده و به مستكبران و ستمگران يادآور مي شود كه ملت سلحشور و پر افتخارايران زمين با استقامت و پايداري در راستاي حفظ استقلال و آزادي اين كشور با تمام وجود تلاش مي نمايند . اميد آنكه خداوند متعال توفيق احيا و پاسداشت ارزشهاي اسلامي را به همه ما عنايت فرمايد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا