از سوی دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین
اسامی کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در استان قزوین اعلام شد

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین گفت: حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی و عباس نیکویه به عنوان کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه قزوین، آبیک و الوند و روح‌الله عباسپور در حوزه بویین‌زهرا انتخاب شدند و این جبهه در حوزه شهرستان تاکستان هیچ کاندیدایی را معرفی نکرد.
خبرگزاری فارس: اسامی کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در استان قزوین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابراهیم اسدی دقایقی قبل در دومین نشست خبری جبهه متحد اصولگرایان اظهار کرد: پس از بررسی‌های انجام شده، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی و عباس نیکویه به عنوان کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و الوند و روح‌الله عباسپور در حوزه انتخابیه بویین‌زهرا انتخاب شدند و در حوزه انتخاباتی شهرستان تاکستان نیز هیچ کاندیدایی از سوی جبهه متحد اصولگرایان معرفی نشد.

وی در رابطه با موضوع وحدت اصولگرایان خاطر نشان کرد: طبق توافقی که با کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان انجام شد، مقرر گردید که در صورت انتخاب نشدن کاندیداها به منظور وحدت اصولگرایان انصراف خود را اعلام کنند لذا با توجه به شناختی که از افراد مورد نظر داریم یقیناً به امضای خود در میثاق نامه تمکین می‌کنند.

اسدی با اشاره به شرایط انتخابات عنوان کرد: جبهه متحد اصولگرایان به صورت اصولی و منطقی کار خود را انجام می‌دهد و در نهایت این مردم هستند که تصمیم درست را می‌گیرند و به نمایندگان خود رأی می‌دهند و یقیناً کاندیداهای اصولگرایان در مجلس حضور پر رنگی دارند.

دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان قزوین در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در رابطه با نحوه انتخاب دو کاندیدای مورد نظر توسط این جبهه، گفت: تمام کاندیداهایی که میثاق‌نامه جبهه متحد اصولگرایان را امضاء کرده‌اند از لحاظ حقوقی در یک سطح هستند اما موضوع اصلی توانایی آنها نسبت به حضور در مجلس است از این رو با توجه به این موضوع و با شناختی که از این افراد داشته‌ایم نسبت به انتخاب این کاندیداها به اتفاق نظر رسیدیم.

وی در خصوص مواضع سیاسی جبهه متحد اصولگرایان در استان قزوین یادآور کرد: عملکرد جبهه متحد اصولگرایان در استان قزوین با انتخابات پیش رو به پایان نمی‌‌رسد و این جبهه در طول سال جلسات مستمر خود را ادامه می‌دهد تا بتواند با بررسی مشکلات استان قزوین، مشاوره‌های لازم را به نمایندگان اصولگرای مجلس ارائه دهد.

خبر های مرتبط :

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا