اعلام اسامی جبهه متحد اصولگرایان در 3 حوزه انتخاباتی فارس

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان فارس اسامی کاندیداهای این جبهه در سه حوزه انتخابیه دیگر در شهرستان‌های فارس را اعلام کرد.

 

مجید فروردین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: به دنبال اعلام تایید نهایی کاندیداهایی از حوزه‌های انتخابیه این استان در فارس که پیش از این اعلام شد، اسامی سه کاندید دیگر نیز در مرکز نهایی و اعلام شده است.

وی افزود: در حوزه انتخابیه فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین حجت‌الاسلام سید یونس موسوی، در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد علی‌اکبر قبادی و در حوزه انتخابیه اقلید الیاس طاهری به عنوان کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان استان فارس در این شهرستان‌ها معرفی شده‌اند.

فروردین همچنین گفت: اسامی افرادی که در مرکز مورد تایید قرار گرفته‌اند، به تدریج اعلام می‌شود.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان فارس اضافه کرد: رحیم زارع از آباده، بوانات و خرم‌بید، محمد سقایی از استهبان و نی‌ریز، بنی‌الله احمدی از داراب و زرین دشت، محمدرضا رضایی از جهرم، شاهین محمدصادقی از کازرون، محمدحسین دوگانی از فسا، عنایت‌الله هاشمی از سپیدان و موسی موسوی از لامرد نیز پیش از این مورد تایید این جبهه از مرکز قرار گرفته‌اند.

فروردین ادامه داد: به یاری خدای متعال اسامی دیگر کاندیداهای این جبهه در سایر شهرستان‌های استان فارس در چند روز آینده اعلام می‌شود.

خبر های مرتبط :

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا