با مراسم بزرگداشت اولین شهیدهسته ای ایران ( شهریاری) با حضور همسر شهید


خبرهای داغ انتخاباتی یزدفردا :قرار است مراسم بزرگداشت شهید مجید شهریاری ـ اولین شهید هسته‌ای ایران ـ پنج‌شنبه شب با حضور و سخنرانی همسر بزرگوار ایشان در محل ستاد مرکزی انتخاباتی مهندس سیدکاظم وزیری هامانه برگزار شود.

بر اساس اعلام ستاد انتخاباتی مهندس وزیری‌ هامانه، در اين مراسم كه با هدف گراميداشت ياد و خاطره شهداي هسته‌اي ايران برگزار خواهد شد، مهندس هامانه ـ وزیر اسبق نفت ـ به ايراد سخنراني خواهند پرداخت.

 اين مراسم كه بعد از نماز مغرب و عشاء با مداحی مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد در محل ستاد مرکزی وزیری هامانه  در بلوار شهید صدوقی یزد از باهنر  به سمت باغملی، جنب موسسه مالی و اعتباری مهر  برگزار خواهد شد .

همچنین شنیده های انتخاباتی یزدفردا حکایت از آن دارد که چهره های مطرح سیاسی کشور  چون علی مطهری ،محسن رضایی  نیز در ایام انتخابات در یزد حضور خواهند یافت تا در حمایت و معرفی  وزیری هامانه وزیر نفت اسبق ایران سخنرانی نمایند .

از دیگر شنیده های روز اول آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس نهم در یزد حمایت خانه کاگر استان یزد از وزیری هامانه است که قرار است در یک کنفرانس خبری مشترک با حضور وزیری هامانه و مسئولین ارشد خانه کارگر رسما حماین این خانه صنفی از وزیری هامنه اعلام شود .

 

خبر های مرتبط :


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا